xGrape Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 For det første marvil: hull i fangeren til hengerfeste. Og det ble ikke akkurat mindre av at jeg måtte skjære meg ut for å få AV fangeren. For det andre: greit med en sånn ekstra støtfanger;) Joda, jeg har vurdert det. Opp og ned, over og under, igjen og igjen. Men ser sannelig ut som herr "vi beholder det på" vinner i denne omgangen også. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hører rykter om no bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hører rykter om no bilder :D Happy?:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 og der kom dem og, ble fint ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Ble bra det der.. :) Det som mangler er senk (mye), ny frontleppe, ny bunnlist på grillen (uten halvmånen fra VW-emblemet), og kanskje litt soting. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Bilen ble mye finere nå altså ;) Sleng ut et bilde av hvordan hengerfestet ditt egentlig ser ut også da, var jo så fint det ;) BTW, ville fikset bulken i bakluka med det samme jeg ;) Lagt til: Fælt som den venstre blinkeren din dugger da :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Nå har jeg ikke lest hele tråden, så ikke skyt meg, men da jeg kjøpte min fulgte det med et "lokk" til hengerfestet, eller dvs. stanga som stakk ut, for selve festet kunne man skru av med en enkelt patent. Fulgte ikke slikt med din? BTW; Nydelig bil! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Det som mangler er senk (mye), ny frontleppe, ny bunnlist på grillen (uten halvmånen fra VW-emblemet), og kanskje litt soting. :) Senk kommer neste sesong. Satser på at det blir noe av en VMAXX samlebestilling på VACN før den tid:) Ny frontleppe tror jeg at jeg driter i, da jeg nok ville ha lakkert den, og det blir ganske dyrt når det bare er den (om det skal gjøres profft). Bunnlist på grillen er og litt styr å få tak i. Men må se om jeg får gjort den litt mer usynlig i skillet. Sparkle og male litt kanskje, hvertfall male. Soting har jeg jo på alt bak B-stolpa. Svak, men liker det sånn. Foran tror jeg at jeg holder meg lovlig:) BTW, ville fikset bulken i bakluka med det samme jeg ;) Skal spørre lakkereren om han kan fikse det uten å lakkere når jeg skal innom og betale for det han har gjort til nå:) Nå har jeg ikke lest hele tråden, så ikke skyt meg, men da jeg kjøpte min fulgte det med et "lokk" til hengerfestet, eller dvs. stanga som stakk ut, for selve festet kunne man skru av med en enkelt patent. Ikke helt sikker på om jeg skjønner deg rett her. Om du mente det dekslet som skal sitte på enden av hengerfeste-stanga så er det riktig at det skal være noe der, men det er borte. Om du mener noe for å tette igjen "hullet" i fangeren om man fjerner hele tilhengerfestet, så har jeg ikke det heller. Her er det bara kappa hull med baufil. Makan til voldtekt. Takker for alle positive kommentarene:) Storfornøyd selv nå! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 de terningene.. fysj ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 For det første marvil: hull i fangeren til hengerfeste. Og det ble ikke akkurat mindre av at jeg måtte skjære meg ut for å få AV fangeren. For det andre: greit med en sånn ekstra støtfanger;) Joda, jeg har vurdert det. Opp og ned, over og under, igjen og igjen. Men ser sannelig ut som herr "vi beholder det på" vinner i denne omgangen også. Det er jo bare 100 ganger pener med et hull, enn den forferdelige hengerfestet som stikker ut :P bare min mening :) Lakket du selv eller? Det du trenger er ihvertfall kjempe mye senk og en vr6 leppe foran, da hadde bilen plutselig blitt en helt annen:D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jøss, har du lakkert over bulken, merkligste jeg har sett hehe men elers har bilen blitt fin nå:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Det er jo bare 100 ganger pener med et hull, enn den forferdelige hengerfestet som stikker ut :P bare min mening :) Lakket du selv eller? Er nok ikke helt enig med deg i det der med hengerfestet, men vi får se hva som skjer framover:) Ikke lakkert selv nei... Jøss, har du lakkert over bulken, merkligste jeg har sett hehemen elers har bilen blitt fin nå:) Den er ikke lakkert over da hehe. Bare var så heldig med bulken at lakken ikke ble ødelagt:P Takk for alle forslag fremover. Får se hva det blir noe av, og hva som forblir i tenkeboksen. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Det jeg mente var at mitt hengerfeste går an å demontere. Vet ikke om det er fordi hengerfestet mitt har kommet i ettertid (?), altså et uoriginalt et, eller om det er det som er standard på Golf 3, men... Selve kroken, som går i 90* vinkel har en liten spake på siden som jeg kan vri på for å få kroken av. Det som står igjen da er en liten stang som stikker ut under bilen, og med dette dekselet mitt kan jeg da skjule stangen slik at det ser rimelig greit ut. Ser slik ut (dårlig bilde): Er dette standard Golf 3 hengerfeste egentlig? Med tanke på patenten for å demontere festet? For i så fall er det vel bare å skaffe seg et slikt deksel på Møller eller noe. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Fjern det jævla hengerfestet nå!! hehe..bilen blir ikke pen før du får gjort det:P Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er dette standard Golf 3 hengerfeste egentlig? Med tanke på patenten for å demontere festet? For i så fall er det vel bare å skaffe seg et slikt deksel på Møller eller noe. Kan ikke huske å ha sett noe slik deksel på min... Smart patent:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg