Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 wtf! måtte jo bla meg fram til side 3 for å finne denne tråden din jo! har det sjedd noe eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hehe, går ikke på ecstasy heller da:P Men jo, idag var jeg innom lakkereren for å betale for arbeidet, og da tok an å rette ut bulken på bakluka gitt. Var sånn kjapp gratisjobb, så ble ikke perfekt, men bedre enn det var:) Neste nå blir å lakkere om spoileren, fikse klarlakk som flasser div plasser, montere sentrallås med fjernstyring. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Meget bra, men kansje soting av ruter samt, nye sidespeil hadde gjort susen? Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 og senkesett er rundt hjørnet hører jeg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Meget bra, men kansje soting av ruter samt, nye sidespeil hadde gjort susen? Soting har jeg som sagt:) Er ikke av mørkeste grad, er ikke kjempefint lagt på, og er kun bak b-stolpen. Kommer nok til å holde meg lovlig på dette fremover, men hadde vært moro å kanskje fått det gjort profesjonellt, og muligens en anelse mørkere. Speil? Tja... liker de originale jeg:) Men takk for alle forslag likavel. Trenger sånt:) og senkesett er rundt hjørnet hører jeg? :) Jeps jeps, får VMAXX justerbart fra eyecandy via vwaudi-club samlebestilling en gang i fremtiden nå. Er betalt og alt. Men montering blir nok ikke før etter vinteren:( Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 . Men montering blir nok ikke før etter vinteren:( kanskje det er like bra, så har du fanger og greier etter vinteren...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Uten å røpe så mye, så vurderer jeg noen 7x15-felger med et37 som vinterfelg. Blir det for bredt på slapseføre? Og ikke minst, er det enkelt å finne rimelige og greie piggfrie dekk for disse? I så fall hvilke dimensjoner? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Den felgstørrelsen skulle vel være grei den :) I og med at det er 15" så er vel 195/50-15 en grei dimensjon tenker jeg, mener det skal passe ganske bra med ikke for mye avvik fra de originale da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Her er noen av favorittene mine for tida. Hva tror folket? Og ikke minst: vet dere om noen som ser ut som noe av dette, som finnes i 4x100? For nå har jo jeg bare vraket som jeg ville:) Porsche-look. Mulig overhodet å få i 4x100? Jadda veit man kan space om til 5xnoe Bla bla billig-Brock... 6-eiket der to og to eiker står rett på hverandre (alle vinkler er like store) Golf 5 gti Scirocco consept. Skamfete:D Nesten like som sciroccoen;) Fete er de uansett. Hvilke(n) av typene her ville kunnet passe som vinterfelg da? Og som sagt må jeg finne ut om det er noe som passer på bilen min å få tak i, som ser sirka likt ut. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 de to øverste har vel eiker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ja de fleste felger har vel eiker da dumma:P neida, skjønte hva du mente (og det stemmer):) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 billig brock. hehe.. de hadde jeg på min å var fornøyd med de.. ga vel 10.300 med dekk :) http://www.dekkshop.no har disse.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 billig brock. hehe.. de hadde jeg på min å var fornøyd med de..ga vel 10.300 med dekk :) http://www.dekkshop.no har disse.. 6000 med vinterdekk, i 7x15 du.. hmmz... :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hva mener du? :) de koster 10lapper med sommerhjul i 9x16 :P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 skjer det no her da? jada, skal vel få mekka meg en tråd snart jeg og siden du maser ,p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg