haavardbj Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Sentrallås med fjernstyring er meget kjekt og ha! :D Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeps, og nå er det på plass (om enn bare i førerdøra foreløpig). Motorer fra Biltema, alarm/fjernstyring fra QXL. Billig og greit:) Men kom over ett sett med "original" fjernstyring, som kobles rett på vakumpumpa baki for de som har originalmontert sentrallås (uten fjernstyring). Men litt dyrt da.... http://www.vagparts.com/pages/MK3Golf.htm Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeps, og nå er det på plass (om enn bare i førerdøra foreløpig). Motorer fra Biltema, alarm/fjernstyring fra QXL. Billig og greit:) Men kom over ett sett med "original" fjernstyring, som kobles rett på vakumpumpa baki for de som har originalmontert sentrallås (uten fjernstyring). Men litt dyrt da.... http://www.vagparts.com/pages/MK3Golf.htm sånn fikk jeg drit lyst på, hva var prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 rundt 1100 fra nettbutikken dems. plus moms og frakt. blir nok en god del når alle har fått sitt:) står ingenting om at det passer på 4er-golf, men kanskje? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 tja, skal nok ikke ha det uansett hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Yey. TT-pedaler. Hurra. Og hanskerom. Dobbelthurra. PM meg hvis noen er interessert i en snasen hylle istedet. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Satt også inn et hanskerom jeg fant på huggern for en stund tilbake... En befrielse!!:thumb Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Satt også inn et hanskerom jeg fant på huggern for en stund tilbake... En befrielse!!:thumb Jeps. Er jo ikke så sinnsykt mye mer plass i det, men ser i det minste mer ryddig ut. Nå har jeg faktisk ingenting i verken midtkonsollen, eller noen av dør"lommene". Liker det cleant:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 allright ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeps. Er jo ikke så sinnsykt mye mer plass i det, men ser i det minste mer ryddig ut. Nå har jeg faktisk ingenting i verken midtkonsollen, eller noen av dør"lommene". Liker det cleant:) Ja, blir fort uryddig i bilen uten det.. I tillegg ligger ting og tang trygt bevart inni hanskerommet når jeg tar de ekstra krappe svingene :D Slenges ikke rundt omkring i bilen liksom :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Nice de mattene da, har tenkt på sånne selv. Bare i svarte:) Hørte no rykter om Justerbart senkesett?:D Det blir bra.. Syns fronten ser litt kjip ut med den orginale leppa, har ikke tenkt på VR6 leppe eller noe da? Stå på:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Mye kosta TT pedalene? Mye pes å få dem på? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Mye kosta TT pedalene? Mye pes å få dem på? :) 350 hos Møller. Er bare å slide de på;) 5 minutt uten verktøy. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 350 hos Møller. Er bare å slide de på;) 5 minutt uten verktøy. et lite delenummer? :D :D det var skikkelig pent! var det bare å dytte dem på? Noen som vet hvordan TT girkulen ser ut forresteN? :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 et lite delenummer? :D :D det var skikkelig pent! var det bare å dytte dem på? Noen som vet hvordan TT girkulen ser ut forresteN? :P Delenr 8N1 064 200 Bare å dytte på ja. Hjelpe til med et skrujern ellerno rundt kanten for at gummien skal falle helt på plass. Girkula er noe alu-greier, fant ikke no bilde sånn i slengen, men google rundt litt du:) Skal passe vet jeg. Og den er litt mer sporty enn de som Golf har originalt:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg