Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

Nice de mattene da, har tenkt på sånne selv. Bare i svarte:)

Hørte no rykter om Justerbart senkesett?:D Det blir bra..

Syns fronten ser litt kjip ut med den orginale leppa, har ikke tenkt på VR6 leppe eller noe da?

Stå på:)

Mattene er fine de ja:) Men nå er det vel snart sesong for å få på plass vintermattene fra Biltema igjen:D

Senkesettet kommer nok ikke på før våren.

VR6-leppe ELLER ny fanger... kommer kanskje til våren det og:) Noe må jeg nok kanskje gjøre foran der hvertfall ja.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Delenr 8N1 064 200

Bare å dytte på ja. Hjelpe til med et skrujern ellerno rundt kanten for at gummien skal falle helt på plass.

Girkula er noe alu-greier, fant ikke no bilde sånn i slengen, men google rundt litt du:) Skal passe vet jeg. Og den er litt mer sporty enn de som Golf har originalt:)

''du bare stappe han inn'' :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefales ja. Til opplysning koster nytt hanskerom fra Møller 1100 kroner. Så vet du litt hva du har å gå på når du leter brukt:)

Er du helt seriøs?!?!?! Skampris jo! Tror jeg betalte 200 spenn for mitt hos huggern! Litt "armorall" og hanskerommet så nytt ut...

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt seriøs?!?!?! Skampris jo! Tror jeg betalte 200 spenn for mitt hos huggern! Litt "armorall" og hanskerommet så nytt ut...

Jess, jeg ga 400 for mitt med frakt. Brukte også armorall:D Men har ikke helt samme finish som resten av dashen enda, så må nok slenge på litt autoglym bumpershine;)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg dessverre ikke, men tipper samma kategori som Autoglym og slikt..?

Sjekk BilXtra.no sin nettkatalog, de selger det i butikkene, vertfall.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...