Marvil Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 mener denne sitter fast i bankfangeren. Ja, det mener jeg også (vertfall på min).. Visste du ikke det? :D hehe Ja, nederste del kan taes av, om den er skrudd eller limt orginalt vet jeg ikke. Men iallefall når man f.eks bytter ut nederste del med Rieger leppe, så legger man den inntil med sikaflex imellom, og skrur et par skruer der det går ann. Hehe, syns min satt overraskende bra sist jeg så på den. Mener også 240tic som hadde den vinrøde G3 med vingedører her på forumet måtte sage av sin underdel.. Ikke på min hvertfall. Uansett koster en ny en rundt 600 spenn så er ikke så mye å gruble på... lakkeringa blir nok dyrere for å si det sånn:D 600 ny på Møller..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 600 ny på Møller..? Nope, fra Krogslund, med vacn-rabatt. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Omtrent billigere enn høggern det, jo.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 skrues av:P men mange som koser seg med sagen også :P hehe Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 skjedd no mer a? (maling..kremt...) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 skjedd no mer a? (maling..kremt...) Maling? Det har vi i-ikke hørt om... ;) Derimot begynner det å vokse en liten skog så smått. Er da ikke noe å gremmes over dette vel?:D Henger jo noen i bilen fra før, men flere skal det bli. Må bare henge ut én og én for å få mest lukt for penga:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ikke heng wonderbaum i speilet på en VW!!:boxers Legg den under setet eller no. Slike trær kan du la gro på speilet i en bmw eller noe.. IKKE VW eller audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ikke heng wonderbaum i speilet på en VW!!:boxers Legg den under setet eller no. Slike trær kan du la gro på speilet i en bmw eller noe.. IKKE VW eller audi Kom og forhindre meg da hvis du tør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Uff... Wonderbaum:hvaskjera Kan godt innrømme at jeg har en selv, men den har jeg gjemt langt nedi luftekanalen.. hehe Drit i harrystilen da.. Og hvorfor i alle dager har du de setetrekka på? Mener du seriøst at de er tøffe? heheh Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Uff... Wonderbaum:hvaskjera Kan godt innrømme at jeg har en selv, men den har jeg gjemt langt nedi luftekanalen.. hehe Drit i harrystilen da.. Og hvorfor i alle dager har du de setetrekka på? Mener du seriøst at de er tøffe? heheh Få deg et førerkort før du uttaler deg du tror jeg :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Få deg et førerkort før du uttaler deg du tror jeg :puke: Hva faen har det med saken og gjøre? Har ikke jeg lov og si hva jeg mener uten det eller? Jævla dust. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 drit i Wonderbaum det e sånn du har i traktoren ikke i bilen! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hva faen har det med saken og gjøre? Har ikke jeg lov og si hva jeg mener uten det eller? Jævla dust. OK, beklager. Jeg gikk over streken og jeg er fullstendig klar over det. Dont take it to serious :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Døød over baum i speiltet.. gjem den for alldel Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 baum er fett, enkelt og greit, holdt selv på å kjøpe min første i dag, men ville ha det grønne treet, noe de ikke hadde akkurat da :\ Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg