postcar Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Og når har du tenkt å fortelle oss om dette da? (ja jeg har lastet opp bildet et annet sted så du kan ikke bare ta det vekk sånn uten videre..babyhmm? ) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 baum er FETT? Da er det mye som er fett altså ;P hvordan går det med malingsprosjektet? hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Oi oi, her skjer da så alt for meget om tiden... Da den ene sideblinkern min slutta å virke fant jeg ut at det var like greit å prøve led-blinkere i stedet:) Ble brukbart! "Malingsprosjektet" kommer det mer om til uka:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Dette blir slik tivolifaktor =P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Dette blir slik tivolifaktor =P Fælt så negativ du har blitt etter at du hoppa over på Audi da:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Fælt så negativ du har blitt etter at du hoppa over på Audi da:P Han er blitt så fin på det skjønner du :boxers Men nå syns jeg jammen at du skal få slengt opp et bilde av taket :) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Fælt så negativ du har blitt etter at du hoppa over på Audi da:P Neida, er ikke negativ, hehe. Jeg synes bare slike lykter gjør seg noe. Blir ikke helt "pent" Blir på samme måte som de baklyktene her: Minner meg fælt om calibraer dem har som oftest slike lykter, og jeg synes det blir for tivolifaktor, hehe. Men foralldel XGrape dette er min mening, gjør den stilen du liker, og vil kjøre :) Han er blitt så fin på det skjønner du :boxers Neida, jeg synes golf er fine bilder jeg :) Har jo kjørt dette selv ei stund. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jadda zuhr, skal få si akkurat det du vil:) Da er "malingsprosjektet" så og si i boks, bilder imorra! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Nå syns jeg at du somler fælt altså ANDREAS dukenukem Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 spent... hehe :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ...og ikke heter jeg vel anders heller:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Da var det duket for avduking av "maleprosjektet"... Den observante leser vil observere at solskjermer, kupébelysning, håndtak og dings som setebelte går gjennom ikke er lakkert. Det kommer med tiden, med unntak av de setebelte-tinga som jeg tror forblir grå. Når de blir dradd opp og ned er jeg redd lakken vil flasse av ganske fort, og det er enda styggere... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hey! :partyon: Hva slags "lakk" brukte du på dekslene dine..? Går ut ifra at du har gjort det selv? Ikke at det er no dårlig arbeid og finish tenkte jeg på, men har et inntrykk av at du gjør mye selv! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Det ble jo drit bra ANDREAS, SRRY FOR LEIF (hater sånne ting selv) men et par spørsmål har nå jeg også da! *Hva er det hårete greiene som er på rattet? :fucku: *Hva er det ledningen til? *Den golfen der har ikke du sagt no om, info?.. *Til slutt, NÅR skal du få fiksa den lit slitne sotinga på bakruta? Igjen, grattis med taket, skiller seg ut nå :partyon: Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hey! :partyon: Hva slags "lakk" brukte du på dekslene dine..? På dekslene har jeg brukt vanlig MATT SVART lakk fra mekonomen, og plastgrunning fra ditto. Med denne lakken matcher det rimelig bra med resten av plasten som er svart fra før. Gå over alt en gang med bumpershine så ser man ikke forskjell skulle jeg tro. *Hva er det hårete greiene som er på rattet? :fucku: *Hva er det ledningen til? *Den golfen der har ikke du sagt no om, info?.. *Til slutt, NÅR skal du få fiksa den lit slitne sotinga på bakruta? Ratttrekk, bremselys, bilen til de gamle fossilene, kanskje sommern hvis jeg gidder? Jeps sotinga er ræva som den er nå, men jeg suger på det. Så skal det gjøres bedre må jeg nok levere den inn, og det koster flesk. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg