xGrape Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har vært lenge siden oppdatering nå. Noe av grunnen: Har fått gnudd på gti/vr6-leppe, men har ikke noe bilde av det. Fint med brøyteplog :D Så har jeg fått lakka solskjermene så de matcher med taktrekket. Da skjer det neppe noe særlig mer før snøen er borte og sola titter fram... kommer ny bakfanger (original) og fjerning av hengerfeste. Gewinde. Og på igjen med sommerfelgene seff. Da tviler jeg på det skjer så mye mer. Men oppdaterer så snart noe skjer :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Mandig rattrekk. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 hvor har du kjøpt ratttrekket ditt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Mandig rattrekk. :D :D Det viser respekt langs stripa:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Å ti nå still på dere :P golftdkgreen: hvis det var et seriøst spm. så er det fra biltema Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Da tviler jeg på det skjer så mye mer. Joda tjukken, du finner nok på no ;) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 hehe..lest tråden din! du liker ikke akkurat clean biler ser jeg:P litt mer romskip..men smaksak;) fin bil Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hehe..lest tråden din! du liker ikke akkurat clean biler ser jeg:P litt mer romskip..men smaksak;) fin bil :D Er litt enig.. hehe Men hver sin smak..:) Kjedelig hvis alle har likt også.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Jess, takk for de hyggelige kommentarene dere. Da slenger jeg ut ett par bilder uten snø av romskipet mitt :D VR6-leppe Dobbel eksos av typen "bøyer du deg litt ned ser du at det bare er jalla-fake", i god xGrape-stil ;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jess, takk for de hyggelige kommentarene dere. Da slenger jeg ut ett par bilder uten snø av romskipet mitt :D VR6-leppe Dobbel eksos av typen "bøyer du deg litt ned ser du at det bare er jalla-fake", i god xGrape-stil ;) Syns nå at du kunne fikse noen bilder med bilde av hele bilen, så¨nn at det var mulig å få et helhetsintrykk :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Da var det en liten stund siden forrige oppdatering. Bilen har nå blitt senka med VMAXX justerbart (hvor mye aner jeg ikke). Jeg anser bilen for "ferdig" nå, så blir neppe noe særlig fler oppdateringer her. Men nyt en fleng med bilder :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nydelig detta:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei hvor kjøpte du den vinga og hvor mye kosta den? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nydelig detta:D Takk takk :) Hei hvor kjøpte du den vinga og hvor mye kosta den? Dette er Rieger-vinge. BSBildeler har den for 2100,- Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Som nevnt tidligere, dette ble knall! :) Ser bra ut nå, bare å nyte VMAXX-konforten fremover.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg