icemanx Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 vmaxx komfort ? er deres sett stivere bak en forran ? det jeg monterte på fruens bil er slik.. spessielt å kjøre med :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Som nevnt tidligere, dette ble knall! :)Ser bra ut nå, bare å nyte VMAXX-konforten fremover.. :D Syns ikke det er så ille nei. Ganske humpete blir det jo selvsagt på dårlig vei, men det veier mer enn opp for det når man er på bedre veier :) vmaxx komfort ? er deres sett stivere bak en forran ? det jeg monterte på fruens bil er slik.. spessielt å kjøre med :P Ikke helt sikker på hva slags VMAXX det er snakk om, er det som eyecandy selger. Har ikke merka noe særlig til at det er stivere bak enn foran... men kan godt være. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Litt bilder av bilen per idag (og da bokstavelig talt per idag) - NYVASKET og svarte detaljer er frisket opp med plastfornyer. Sexeh! mulig noen allerede har spurt om denne men orka ikke lese gjennom 31 sider for å finne ut av det ;) denne plastfornyeren, hvor kjøper man slikt? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 mulig noen allerede har spurt om denne men orka ikke lese gjennom 31 sider for å finne ut av det ;) denne plastfornyeren, hvor kjøper man slikt? Alle bilrekvisitaforrestninger. Biltema og Turtle har noe, men de er begge ubrukelige. Kan anbefale både autoglym sin (heter Bumper Care, grønn etikett) og Meguiars (heter Gold Class Trim Detailer, svart flaske). Disse to får du feks hos Bilxtra. Koster rundt hundrelappen. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Alle bilrekvisitaforrestninger. Biltema og Turtle har noe, men de er begge ubrukelige. Kan anbefale både autoglym sin (heter Bumper Care, grønn etikett) og Meguiars (heter Gold Class Trim Detailer, svart flaske). Disse to får du feks hos Bilxtra. Koster rundt hundrelappen. Raskt svar, det liker vi :) takk for det, mine plastdetaljer er blitt mer grå enn svarte så kanskje på tide med en liten shine før sumaren :) Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 sett på siste bildene av bilen din no..og eg må virkelig si det er en av di fineste 3'erene eg har sett på meget lenge!..stolt av den der bør du være:) Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 sett på siste bildene av bilen din no..og eg må virkelig si det er en av di fineste 3'erene eg har sett på meget lenge!..stolt av den der bør du være:) Wow, det var trivelig å høre :) Er mye meninger ute og går her på forumet, men må si jeg er fornøyd selv og. Og det er vel tross alt det viktigste? :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Fin fin bil! Resultatet ble bra :D:D Må nesten spørre; ble det hellakkering? "Litt" sent, så har ikke fått med meg alle detaljer :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Har ikke vært hellakkert nei. Er kun fangere, speilkapper, dørhåndtak og dørlister som har blitt lakkert (plus takspoiler og badlook) - altså det som ikke var rødt fra før :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ble bra til slutt;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg