kremt Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tror Biltema-pærene er helt greie jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Pen bil :) Takker og bukker:) Og kremt, håper de er ålreite ja... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Satser på at de holder en stund hvertfall :) Er det noe spesielt til blåskjær i dem eller? Og ellers som vanlige pærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har ikke testa de enda, for har ikke fått de nye lyktene enda. Men sånn på glasset så er de svakt blå. De som er mer sterke blå var 100watt tror jeg det var, ikke e-merket. Tenker det blir et ganske hvitt lys i dem. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg må prøve å få en lakkerer til å fikse fangerne og dørlistene mine snart. Noen som har en anelse om sirka hvor mye det burde koste? Så han ikke rundlurer meg liksom:P Må vel pusses ned, grunnes, og lakkes. Tror ikke jeg gjør noe av det selv. Annet enn demonteringen liksom. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skal du lakke listene kan det kansje være like greit å kjøpe nye ferdig grunnet og klar til lakkkering fra møller. De skulle ha ca. 2000,- for ferdig grunnet lister til min 3 dørs.. lakkering vet jeg ikke hva koster.. men vet ihvertfall at jeg sjekka pris for å lakke en bakfanger nå.. 1400,- vis den var ferdig grunnet.. Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hvilke baklukespoilere er fine?:) Har fundert litt på denne Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hmm, og i tillegg husker jeg det ble postet en webside her en gang som hadde liste over alle mulige deler for VW, med pris. Man kunne vel bestille det også tror jeg. Originaldeler altså. Fra vindusviskere til fangere. Noen som har adressen? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Mekonomen.no og meca.no har ganske bra sider syns jeg. Har kanskje ikke så mye styling-deler men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ohoi! se hva som forsvant idag! nå er det bare den leie bulken igjen:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Vasket og polert idag. Hele bilen denne gangen (ikke bare panseret). Montert solfilm på siderutene bak. Bakruta får bli neste helg:) Bilder kanskje imorra? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hva fjernet du i dag da? Ser ikke det jeg :lol Leit med bulken da, hvordan oppstod den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hva fjernet du i dag da?Ser ikke det jeg :lol Leit med bulken da, hvordan oppstod den? emblemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Fjerna "Golf CL"-emblemet:) Bulken tror jeg kommer fra en idiot som har dunka borti når den sto parkert en gang. Skjedde før jeg overtok den, så ikke helt sikker. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det skjer ikke så altfor mye med bilen for tida, men skyldes vel mest at ting som er bestilt aldri kommer. Idag bestilte jeg midt-armlene fra mobilsentrum, så jeg kan joine gjengen til zuhr, marvil, 240tic. Positive ord om mobilsentrum: bestilte rundt klokka 15 - innen klokka var 17 var den allerede pakket og sendt, og det på 1. mai! Slikt står det respekt av. Porto var i tillegg kun 59 kroner. I tillegg har jeg bestilt en takvinge fra rieger:) Defo den eneste vingen som er fin (utenom den til Golf 3 GTD Special) :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg