cuts Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hvor bestilte du vinga fra å hva kostet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 BS Bildeler, 1790,- http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00041084&vg=711&vgpath=Varekategorier/499/954/707/711 Finnes og på styling-tech og norsk bildelsenter (men dyrere) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Vinge gjør seg absolutt på Golf, syns de ser litt "snau" ut på toppen der bak egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har lekt meg litt med idéen om hvite viper-striper i det siste. Hva tror folket om det? Ser for meg at det KAN bli utrolig fett, og kanskje ganske unikt (ikke sett det på golf enda hvertfall, selv om det sikkert finnes). Nå får jeg sikkert mange harry-kommentarer, huff :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hehe, du skal ha for at du vil prøve noe "nytt", men kan nesten ikke forestille meg at det blir pent på noen måte, desverre. Kan sikkert bli pent om du gjør andre ting riktig og holder en bestemt stil. Sånn som denne synes jeg kler stripene, riktignok en 2'er Golf, men er bare et eksempel: ;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 unektelig tøft..... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det var jo litt tøft da m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 På tide med litt nye bilder. Monterte midtarmlene fra mobilsentrum idag. Og igår fikk jeg endelig på solfilm på bakruta. Det ble ikke helt vellykket, men det får holde foreløpig. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Viper striper blir UTROLIG harry og ikke pent ;p Det var slik man kunne ha på russebilen :) hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Er vel best og droppe de stripene ja :boxers Hvordan ble det og kjøre med armlenet da? Ble vel en del mer behagelig da tenker jeg :D Er det stort oppbevaringsrom i den forresten, og går det an og løfte den opp for bedre tilgang til håndbrekk og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Da dropper vi vel stripene da... Armlenet er konge å kjøre med:D Ble mye cruising idag gitt - litt pga været, og litt pga armlenet;) Ja det går an å løfte det opp, og oppbevaringsrommet er "passe". Får en boks i cola i det, uten at jeg ser noen grunn til å legge den akkurat der. Men NOE skal jeg vel få stappa i etterhvert:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ser herlig ut det der ja :D Må vel slenge inn en bestiling snart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Tøft, lurer på hvor mange tårn med snus det er plass til i den der. Hvilken dekkdimensjon ruller du rundt på? Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvilken dekkdimensjon ruller du rundt på? Tipper 215/40-17 :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 White stripes Golf ikke passe ;) Fordi, pen og clean bil, du ha :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg