Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

var en ting jeg stussa litt i, at lysbryteren skal plukkest ut fra oppsiden? der er en veldig fin liten "låse-knapp" på venstre side av bryteren (må ut med dekselet på venstre side først) og da spretter lysbryteren ut... og ingen av de andre dekselene sitter noe hard heller... er bare å vite hva man gjør.

Og en annen ting, lyset blir mye finere om diodene kommer inn fra siden av det hvite dekselet som diodene er festet i, blir fordelt likt over hele skiva da:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, det fine med interenet. Folk er ikke redd for å si fra hvis det er noe de ikke liker:D Enig i at det ble VELDIG rødt. Jeg visste ikke hvordan den posen så ut før jeg bestile - bare at den var rød hehe. Vurderte også kuler som var mer eller mindre helt røde, men falt til slutt for den med kun en tynn rød kant. Og godt var det:)

Posen er ikke LIKE skrikende i virkeligheten som på bildene, men ganske nærme. Jaja, det funker:)

Andre som har feedback?

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, får vel kappe den litt. Hvor mye er passe tror du?

Kjøpte fra BS bildeler ja, merket er... hmm, tror det er AutoStyle ellerno det heter. Nederlanske greier... skal se om jeg finner URLen. Der ja:) http://www.autostyle.nl/products.asp Men vet AutoSpar har også, og Bilxtra. Vet ikke om det er akkurat samme, med de har hvertfall noen som likner, og finnes i rødt/blått/gult og sånn.

Girkula er den feteste da. Egentlig syns jeg det hele ser ganske harry ut på bildene når jeg ser på de nå etter noen timer. men er vel bare til å bli vant til. men hvertfall, girkula da. denne er no billig greier, tror det var autostyle det og - MEN, momo har jo en som ser HELT prikk lik ut (bare at d er rissa inn momo i toppen) - til sirka 3 ganger så mye! Moro!

Prøver ei stund - kanskje finner jeg ut at det er like greit å gå tilbake til originalposen - evnt en ny svart en.

Posen er feste rundt en ramme i underkant. Den bare faller inn under en kant kan du si, med strikk. Prøv å løse den du har nå, i underkant av ramma. Så ser du. Ikkeno stress overhodet å ta den av og på for å se hvordan det ser ut nedi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke skru opp noe heller. Ta av girkula og fram med baufila:) Hvis ikke du vil spare gjengene på toppen av stanga da, for å evnt sette tilbake den originale kula (den nye bruker ikke disse gjengene).

Hmm, tror jeg må se om jeg kan få pressa den nye posen UNDER kanten på girkula. Fælt med den tråden som henger ut og sånt nå.

Takk for tilbakemeldinger. Ros eller ris - alt er bra å høre:)

Hadde nok vært bedre med en svart pose med en rød stripe på ellernoe, men men, jada, rødt skal det være i bilen min hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider