xGrape Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har fått tribal-merket til bakruta nå. Samt bakrute-spoiler. Går nok på samtidig, om kanskje ett par uker (litt opptatt nærmeste dagene nå). Spørsmål: spoilern har bremselys. hvordan får man ledningen til denne, inn i bilen? Borre hull i taket ellerno blir vel ganske stygt, og fare for rust og dritt. Tenkte på å muligens bare legge den inn gjennom "åpningen", i pakningen og det der. Men blir kanskje ikke 100% tett da. Og begynner å få vann og dritt inn. og en annen ting: hvor kobler man det på? Kan det "tjuvkobles" på ene baklykta feks? Ellers har jeg bestemt meg for å legge bodykits, lakkering og senk på is foreløpig. ser om jeg får "shina" opp originalfangerne så de blir ordentlig svarte igjen. så får vi se... ellers kommer forhåpentligvis angel eyes-lyktene om ikke så altfor lenge da:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Du kan bare koble på bremselyset inn på baklyktene ja, hvilken side det er spiller ingen rolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fått lakka spoilern idag, og satt på tribal-merket:) Jeg er happy - og da er alt bra! Sorry for crappy mobilbilder. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Men ikke montert spoilern enda? Morgen er den på tenker jeg cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Optimistisk du! Får ikke tid før over helga, og da må den lakkeres på undersida, plus klarlakk først. Så om kanskje halvannen uke er den forhåpentligvis på:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ah, the joy of Maxam-Tuning. Ser ut som lyktene kanskje snart kan komme på, men her er historien så langt: 14 april: bestilte lykter 17 april: får beskjed om leveringstid "14-16 dager" 7 mai: får beskjed om at de "kommer hvilken dag som helst" 18 mai: "varene er sendt fra tyskland. venter på transportfirma. kommer hvilken dag som helst" 6 juni: "produsenten i Tyskland var tom på lager. Fikk 1sett i retur fra en kunde sender det til deg i morgen" Et sett i retur som mao ble bestilt før jeg bestilte mine? Mao et sett som kanskje er brukt i en to måneders tid, minst? Hurra nå ble jeg glad. Og ventetiden forsvarer jo det hele! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Glad jeg ikke bestilte fra Maxam jeg aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det tror jeg du skal være! :) Mulig jeg anskaffer noen andre lykter med tiden. Får se hvordan det blir med disse på:) (og om noen er interessert i å kjøpe de) Ellers satser jeg på å få på spoilern imorra:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tok vel 3 dager fra jeg bestilte til jeg mottok de. Så spoilern er lakket? Sprayboks eller? Hvilke butikker er det som selger og blander lakk på sprayboks egentlig? Har hørt om Bilxtra, men vet ikke om de er her i byen :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jess, mangler vel bare litt klarlakk på undersida nå. Tar det i løpet av kvelden. Bruker spraylakk fra Bilxtra. Boksen er sirka tom nå, så holdt til spoiler og badlook. Funker:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Slipte ned og la på grunner først da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 På spoileren tenkte du? Ikkeno å slipe på der. Den er jo hvit og clean fra fabrikk. Bare å kjøre på med lakk - samme med badlooken. Men vaska av med aceton først for å få vekk fett o.lign. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvor mye kosta en slik boks me spray? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Rundt 200 tror jeg det var... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 På spoileren tenkte du? Ikkeno å slipe på der. Den er jo hvit og clean fra fabrikk. Bare å kjøre på med lakk - samme med badlooken. Men vaska av med aceton først for å få vekk fett o.lign. Sikker på at det ikke bør pusses svakt ned med noe ala P800 for å få grunninga til å sitte, samt bruke grunning for å få lakken til å henge..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg