Gå til innhold

Folk som kjører Smart

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

De irriterer meg.

Disse folkene som kjører disse wannabe-bilene "Smart".

Det er jo åpenlyst at dette er folk som ser på å ta trikk/buss som et seriøst alternativ til å eie bil.

Dette er folk som ikke bryr seg om hvor lang tid de bruker fra A til B, eller hvor stor hindring de er for andre i trafikken mens de er underveis fra A til B.

De kan i alle fall ikke bry seg noe særlig om hvordan det er å kjøre bil - da ville de aldri i livet ha kjøpt en Smart.

Kort sagt, jeg hater de. Jeg vurderer å starte IOFBMS (InteresseOrganisasjonen For Bilførere Mot Smart).

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Krasj.jpg

En eldre mann ble hentet av ambulanse etter å ha kjørt av veien i Sandnessjøen sentrum like før klokken 14.00 fredag. Mannen fikk oksygentilførsel da han ble båret i ambulansen. Mannens bil så slik ut etter å ha krasjet i Telenor-bygget.

På andre siden av veien er det et stup på 5 meter rett ned :eek:

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sprite

En eldre mann ble hentet av ambulanse etter å ha kjørt av veien i Sandnessjøen sentrum like før klokken 14.00 fredag. Mannen fikk oksygentilførsel da han ble båret i ambulansen. Mannens bil så slik ut etter å ha krasjet i Telenor-bygget.

På andre siden av veien er det et stup på 5 meter rett ned :eek:

Det der er vel en mopedbil? Som forøverig er mye værre enn en Smart vel og merke.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke den "norske el-bilen "think" du tenker på? de er vel heller stusselige kjøremaskiner....

men jeg kan da aldrig tenke med at 55hk i en sånn bil som smart kan bli så slapt.....

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corfic

Du blander nok med den norske får Smart er ingen Mopedbil, men en bil som Mercedes har utviklet... De er faktisk ikke så ille som de ser ut som...

Det er vel sånn at Smart er et samarbeidsprosjekt mellom Swatch som lager klokker, og DaimlerChrysler AG såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider