Gå til innhold

2003 Boschmann PCH-990ATX

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

Informasjon

KRAFITG 2 * 500Watt PCH Serie forsterker!

Meget brukervennlig, inkldudert High Pass & Low pass filter, samt Gain kontroll og Super BASS Switch på 0-12db!

Ekstra sikringer følger med.

...........................................................................................................

ZX-11 EXTREME POWER MOSFET line-up

The most critical difference that immediately characterizes the Extreme ZX-11 Amplifiers is not their sleek and super sharp fully tinted chrome outlooks, but the high degree of operating stability and characteristic current-sonic refinement to which they exhibit even when processing at very low loads in the power output stage with unparalleled efficiency.

Power is fed to the output stages in the form of true pulse-width modulation and uniformly regulated DC power supply which means an impressively high degree of voltage refinement at every level, guaranteeing nothing less than the Best quality of generated power.

For the best responsive, high current drive the ZX-11 Amps utilize nothing less than the best in high value components - high capacity Toroidal Choke Transformers, high-speed switching diodes, 80-130 amperes metal Metal-oxide semiconductor field effect transistors all form part of the power supply section. In the Audio and output stages the extreme ZX-11 amps utilize Low-noise high slew-rate circuits, ultra linear 60MHz 30 Amperes bipolar output transistors which eliminate the need for large amounts of negative feedback. To perfect the purest power output transfer and accentuate, The Extreme ZX-11 amps standings, all terminals and RCA sockets are fully-shielded under a true 24K Gold plate coating.

40_150803021014_pch-990atx.jpg?PHPSESSID=a99960d331caf4cddc66992fa68ab82d

40_160104072517_pch-990atx_.jpg?PHPSESSID=a99960d331caf4cddc66992fa68ab82d

Spesifikasjon

2 Kanals forsterker

- Maximum output 1000W

- 4 Ohms Max power output @ 0,035% T.H.D – 500W * 2CH

- 4 Ohms Bridged power output @ 0,035% T.H.D – 1000W * 1CH

- 2 Ohms Rms Output @ 0,07% T.H.D – 500W * 2CH

- 4 Ohms Rms Output @ 0,035% T.H.D – 250W * 2CH

- Low Pass Filter – 40Hz – 150Hz

- High Pass Filter – 80Hz – 1.2KHz

- Frequency response - +1/-1 db @ 10Hz-40KHz

- Signal to noise ratio - >100db

- Stereo separation - >80db

- Operating voltage 12V DC

- Fuse Rating: 25A*3

SELGES BILLIGT!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt?

Hvorfor så billig ?

Inkl frakt til nord ?

Ikke solgt enda

Selges til den prisen da jeg har behov for penger til ny bil, i tillegg så er den ikke helt strøken utseende messig, da dekslene som går på langs er noe bulkete i fasongen. Den spiller optimalt, og det er ingenting i veien med forsterkeren. Nypris var 3000,-, kvitto har jeg ikke.

Det er inkludert frakt uansett hvor du bor i norge, såfremst du ikke bor på svalbard :)

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sry, jeg har glemt å sende pm. my bad. er litt usikker. leiter etter en titommer så hvis jeg finner en som passer med forsterkeren skal jeg ta kontakt. har fått litt forskjellige tilbud så må tenke litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sry, jeg har glemt å sende pm. my bad. er litt usikker. leiter etter en titommer så hvis jeg finner en som passer med forsterkeren skal jeg ta kontakt. har fått litt forskjellige tilbud så må tenke litt:)

heisann. Du får gjøre det. Dekslene er forresten rette igjen.. Mulig de blir litt bulkete når det er kaldt??? hehe, jeg tror uansett ikke du får billigere watt pr krone en denne.

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kjørte du denne på?

Jeg har kjørt den først på en MA audio som jeg ikke husker typebetegnelsen på, kjørte den brokoblet i 4 ohm. Det spilte som bare fy. Så brukte jeg kun ene kanalen på en wild beast 2 ohms versjon, den dro den ganske så bra :) nå bruker jeg den kun på frontsettet, og det spiller ekstremt høyt.. :D

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider