Dannis Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 noen som kan hjelpe meg me hvordan jeg får av dørtrekket på passasjerdøren foran? vil ikke ødelegge noe.. Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 1. Ta av "knotten" øverst på det store håndtaket , inni der er det en en skrue. 2. Ta av knotten inni døråpneren , der er det også en skrue - en av disser mmener jeg er torx 25 elns.. 3. Skru av låsepinnen øverst på døra. 4. (litt usikker her) , Dra ut hele koppen som døråpneren sitter i bakover og koble fra døråpneren, og koble fra strøm til speil (førerside) 5. Har el-vinduer selv , men tipper det sitter en E-ring på vindussveiva som må av før du får av vindussveiven hvis du har manuelle vinduer, det er standarden. 6. Løsne alle klips rundt hele døra. (Biltema har verktøy for dette) 7. Dra 5 cm ut og løft dørtrkket opp. (Dra til , men pass på lista øverst på døra) Legg merke til mekanismen for å feste døra igjen. (midt på) Der er det et clips som har et smart patent , som jeg ikke husker helt. Husker bare det var et bra patent :D Litt rotetet forklart , men bedre enn ingenting :) Har hatt dørsidene mine av flere ganger , litt oll , men det går... Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg