Andie Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hei! Kjøpte meg en whistler 1743 en dag forleden. Det fulgte ikke med noen bruksanvisning på den (nei den er ikke stjålet for slik business støtter jeg ikke). Kan noen fortelle meg om det er bare å plugge inn strømmen og slå på den, så er alt ok. Eller må jeg gjøre noe annet for at den skal starte å varsle? Regner med at det ikke er forskjell på om den er kjøpt i Norge eller Usa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hva med og se på siden du selv linka til??? http://www.whistlergroup.com/manuals/1700series/1743combo.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hæhæ, snakker om å være sløv. Takker for den. Skal prøve å få åpna øyene mine litt fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ble nettopp stoppa. RADAR VARSLEREN lagte ikke en jævla lyd! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ble nettopp stoppa. RADAR VARSLEREN lagte ikke en jævla lyd! og da ble du sjokkert? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ble forbanna skal jeg si deg:aug::aug: Hadde nå forventa ett pip, når den peip som fan når jeg kjørte i byen og rundt sånne forbanna dører Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg