Mds Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 koster ikke store greiene, men du kan jo kjøpe senke kopper når du først er i gang, så detter den nedpå 5 til 10mm til :) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hvor får man tak i d da, til en vectra b? Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 D[][]V[][]D']Jeg Kjører bare med orginal 15" stål nå. Tenkte jeg skulle ut å se på felger etter påsken. Hadde håpa på å få plass til 18" 225/40-18' date=' men ettersom jeg har skjønt, så kommer d til å ta borti kanten. Så regner med at d blir 17" 205-215/40-17[/quote'] Jeg har 215/35/18 på min bil.. Og det er sikkert plasss til 19" der uten problemer.. Jeg skal øke til 225/18/40.. det blir å gå fint, for sånn som det er nå så har jeg 6-7 cm med klaring.. Har ikke senka bilen da, og ikke valset hjulbuene.. Alt er orginalt :) Tenkte på å kjøpe 40mm senk da.. Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 hm, http://www.autospar.no spør om dem kan bestille til vectra b, .. http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000005dbmSenkesk[E5]lerOpel%20Astra.html det står også at det er anbefalt at man har sportsdempere hvis senkingen blir totalt over 40mm, med fjærer og senke skåler, men dette blir altså ikke det samme som om du skulle bytta til 60mm fjærer, så du får ikke samme problematikk som du skulle fått om du bytte til 60mm fjærer og orginale dempere.. så 40mm fjærer og senkeskåler skal gå fint :) men som sagt ser dem bare har til opel astra og corsa nå, men dem kan sikkert bestille til vectra Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ble ikke no senkeskåler, må ha bilen igang før jobbings på tirsdag. Men fikk tak i nye fjærben på mekonomen. Kosta 416 kr pr stk. Nå har jeg montert første fjære og lakkert orginaldemper'n (harry blah ) Har aldri gjort d her før, så d går sakte fremover, men må bli ferdig før tirsdag Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg