Gå til innhold

Senkesett i hus ;)

Ranger emnet

TGS[]D[][]V[][]D

Anbefalte innlegg

D[][]V[][]D']Jeg Kjører bare med orginal 15" stål nå. Tenkte jeg skulle ut å se på felger etter påsken. Hadde håpa på å få plass til 18" 225/40-18' date=' men ettersom jeg har skjønt, så kommer d til å ta borti kanten. Så regner med at d blir 17" 205-215/40-17[/quote']

Jeg har 215/35/18 på min bil.. Og det er sikkert plasss til 19" der uten problemer.. Jeg skal øke til 225/18/40.. det blir å gå fint, for sånn som det er nå så har jeg 6-7 cm med klaring.. Har ikke senka bilen da, og ikke valset hjulbuene.. Alt er orginalt :) Tenkte på å kjøpe 40mm senk da..

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, http://www.autospar.no

spør om dem kan bestille til vectra b, ..

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000005dbmSenkesk[E5]lerOpel%20Astra.html

det står også at det er anbefalt at man har sportsdempere hvis senkingen blir totalt over 40mm, med fjærer og senke skåler, men dette blir altså ikke det samme som om du skulle bytta til 60mm fjærer, så du får ikke samme problematikk som du skulle fått om du bytte til 60mm fjærer og orginale dempere..

så 40mm fjærer og senkeskåler skal gå fint :) men som sagt ser dem bare har til opel astra og corsa nå, men dem kan sikkert bestille til vectra

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke no senkeskåler, må ha bilen igang før jobbings på tirsdag. Men fikk tak i nye fjærben på mekonomen.

Kosta 416 kr pr stk. Nå har jeg montert første fjære og lakkert orginaldemper'n (harry blah )

Har aldri gjort d her før, så d går sakte fremover, men må bli ferdig før tirsdag

lakkogsenk1.JPG

- Opel Vectra C 06 mod

- Opel Vectra B 96 mod *solgt*

- Toyota corolla 86 mod *solgt*

- Bmw 316i e36 91 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider