CoaSlip Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Heisann! Min lillebror har en 190E over 90 tallet en gang , og sliter med at den ikke vil starte. Ikke LITT engang, kinner og kinner , men ikke tegn til liv. Vi har feilsøkt endel å mistenker tenningsmodulen , siden det ikke er noe særlig spenning over + og - på coilen. Hadde selv samme problemet på min 190E, men det var en 83 modell og da bestod denne modulen kun av en liten dippedupp , men den hadde vokst seg stor og avansert så det ut som. For de som ikke vet hva jeg snakker om så er det den som ligger på førersiden av bilen under panseret, rett nedenfor støtdempertårnet , som det går 3 ledninger og en vakumslange inn til. Lurer på om noen har byttet denne og hva den kan koster - og hva var feilsymptomene deres ? Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg