XenonHID Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kjedelig å kjøre motorvei hele tia da vettu.. =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 såsant såsant :P Men skal hilse på deg om du kjører da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Scort: Var du på Huseby idag og kanskje? :p Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hmm.. et helt ok treff, dårlig vær, mye kjedlig kjøring grunnet FRYKTELIG våt asfalt! ingen gummilukt eller røyk å se i det heletatt :( ikke så mange som møtte opp heller, men et koselig lite treff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Mitt syn på treffet: Sto flaggvakt i langsvingen, noe som var konge, fikk mye fine bilder, samtidig som jeg så mye bra og dårlig kjøring, samt masse action. Hadde no små kræsj, men det tok de som kjørte veldig bra, de smilte bare. Sånn skal det være! Forferdelig vær, men det kan vi jo ikke klandre vkt for;) Et koselig lite treff som nevnt før her! Takk til Volvo Klubben for en helaften volvo, og takk til Morty for de rundene! Forbanna moro! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Vakke så værst dette da :) Dårlig vær og litt sånt, men underholdning til tusen på banen med alle som sleit med den våte banen!...Min kondolanse til Scort :( Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 vil si at jeg synes synd på Scort og han i Volvoen jeg da :( edit: Takk Til VKT for et genialt treff, men skulle hatt litt større overaskelse etter enn sånn uværsdag ja :P Neste gang tar jeg faen meg med meg HJELM! Takk til Ibanez og Random4k som gidda og stå attme meg :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 noen må legge ut bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Takk for treff:) kom meg oppover vett! Kom akkurat tidsnok til breisladd! Kjørte desverre ikke bil til Lånke, så fikk ikke kjørt selv. Men det frista sterkt og spørre om og sitte på med noen! Dagens mest inmponerende drifting må jeg si takk til Morty! hehe, ellers var det friskt saktsing fra alle! Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Kommer masse bilder fra random4k ikveld, han tok vel nærmere 400 av de :P Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 syntes det var veldi arti på banen dær jeg da! heeh! bra lite treff var det ja! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Bra, og lite treff ja! Litt uheldig med været, men det betydde masse sladding! Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 for min del, og sikkert de andre med mangel på motor, så var dette et bra treff ! jeg syntes at alt gikk bra, og fikk noen fine sladder :D Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Du hadde mange fine Bush. Vet ikke om de jevnet opp med alle snurra, men du skal ha for innsatsen iallfall! Den var det ingenting å klage på! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 er ikke bare bare og kjøre båt skal jeg si deg !! :P viper som terger meg skjønner du, så jeg blir så gira :P haha Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg