Gå til innhold

skifte til turbo i golf g60 rallye

Ranger emnet

He||Br|k

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Originally posted by He||Br|k

Må få meg ett nytt luftfilter snart! Jeg bare lurer på hvilket effekt luftfilter som er bra!

Hva burde jeg helst kjøpe?

Litt seint, men det kommer jo helt ann på hva du vil ha.

Vet ikke effektmessig hvilket som er best, men f.eks. KN filter kan du jo "resirkulere" da (vaske)..

Btw, tenkt deg noe pris for rallyen eller ;)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kjøpe meg ny bil etterhvert, blir vel en Audi s2 eller en mazda gt-R! Så jeg tror jeg beholder golfen som orginal og selger den!

Jeg er ikke sikker på hva jeg skal ha for den enda! Men, kommer det ett fint bud så selger jeg sikkert! Det er jo så forskjellig på prisene til de golfene at jeg er ikke sikker hvor mye jeg skal ha....men får se hvor fin han blir etter jeg får fikset de små-feilene som er på den. Jeg tror jeg setter den til rundt 80.000....får se....

Han fyren som solgte meg den Tror jeg ikke hadde brydd seg så mye om den. Men den går greit og jeg har ikke hatt noe som helst problemer med den sånn ellers! Bruker den som regel bare å kjøre fram og tilbake fra jobb!

Småtingene er: Feit ripe på passasjersiden, som jeg skal rette ut om ikke så lenge. Og da maskinpolerer jeg hele bilen, så den ser nylakkert ut!

Oljetemp`en er gåen, det kan umulig være vanskelig å fikse.

Ta vekk de bråkete, unødvendige platene som skal liksom beskytte eksosanlegget!

.....det var vel kanskje det! Ja, jeg tror det! Men, det skal fikses om ikke så lenge. Og da er bilen som ny igjen :) hehe...

Golf rallye mashine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider