Stingah Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hei Jeg skal til trondheim på mandag, og skal ta turen innom biltema. Jeg er i gang med å cleane front og bakfanger på min Golf IV. Hvilke spakkel-produkter og diverse annet jeg trenger bør jeg styre unna? Og er det noe spess jeg virkelig bør gå for? Blir muligens og å kjøpe meg plastsveise-utstyr om de selger det da... Setter pris på hjelp her. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 jeg har jobba på biltema, så vet om hva som er brukbart der og ikke.. hehe.. men sparkel og sånt har jeg alltid handlet på torshov.. men er mange som bruker den, og synes den er helt grei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Viss jeg trenger en del glasfiber sparkel så handler jeg det på biltema.. den kvite å blå boksen funker heilt greit.. Men jeg bruker aldri finsparkel fra biltema.. det har jeg hørt at ikke er noe serligt.. Finsparkel handeler jeg altid hos en lakkforhandler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 for å plastsveise så kan du egentle nøye den med en lodebolt.. Eller på jobben så bruker vi varmluft pistol med nogen spesiele munnstykker.. sånn du kan bruke mate tråd til plastsveisingå.. Men te privat bruk funker det heilt greit med en lodebolt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Finspakelen er ikke god. For hard å slipe ned. Men annet er greit fra biltema, som sandpapir, stålsparkler, grovrengjører osv.. Denna er fin på en glatt lang slipekloss: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=99473 Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 for å plastsveise så kan du egentle nøye den med en lodebolt.. Eller på jobben så bruker vi varmluft pistol med nogen spesiele munnstykker.. sånn du kan bruke mate tråd til plastsveisingå.. Men te privat bruk funker det heilt greit med en lodebolt. Er nokså mye plastsveising jeg skal gjøre og vet jeg kommer til å få bruk for utstyret i framtiden, så har litt lys på skikkelig utstyr. :) Skal prøve å huske å kjøpe masse sandpapir når jeg først har muligheten. Takk for tipsene! Setter stor pris på det. Kom gjerne med flere :) Har bare muligheten til å dra på biltema 2 ganger i året såe.. :P Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg