thklinge Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hola! Fikk endelig Mattig grillen min fra Tyskland igår! :D Ting tar tid med tyskerne, men du verden så billige dem er.. Betalte ca 450,- Fullpris for samme grillen hos Autospar er 990,- +frakt. Anyhow, bilder: Før: Etter: Dermed er denne er til salgs, kom med bud: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 synd du ikke la ut dette for 2 dager siden! har akkurat bestilt og betalt ny grill fra eyecandyracing... kosta 699kr... ta gjerne et bilde av fronten i dagslys, så man kan se grillen din bedre! :D ser nice ut! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herbo Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hvor mye for grillen? Aner ikke bud priser så kom med en pris.. Siter Yeah, let me have a hit of that shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 300? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Sinnsykt pent bilde det i midten,prøvde selv å ta bilder der (bak darklight right?),veldig vanskelig :( Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er faktisk tatt på kaia der hurtigruta legger til. Er jeg som eier & driver DarkLight så jeg er mest opptatt av å bare kjøre hjem, blir tatt lite bilder der :P Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg