Gå til innhold

Fy fy????

Ranger emnet

HiiP

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Er ikke ulovelig å eie er bare ulovelig å bruke. Så blir du stoppet bare sørg for at den er av :)

Holder det med at den er av? Kan de sjekke frekvensene osv? Vis de ser at jeg har den i bilen?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

det vet jeg ikke. Kan aldri tenke meg at de har utstyr til noe slikt. Vet du hvilken frekvens de bruker i Oslo fikk min på fredag jeg

Få mail adressa di på pm så skal du få en stooor liste av meg ;)

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Holder det med at den er av? Kan de sjekke frekvensene osv? Vis de ser at jeg har den i bilen?

Pol10 har ikke lov å ta på noe inni bilen din bare kikke.. Da seff at de ikke har ransaknings ordre... Det de har fast lov på er at de kan når som helst spørre om å få se om du har med varseltrekant... Men baki der er vel ikke radion :D Så den kan bare ligge å slenge hvor som helts bare den ikke er på... :) Og det er jo ingen sak å peile inn noen med radio. Men det er vel litt skjenerelt det derre. Bruk blir vel liksom sett mellom fingrene, hvis du driver å prater med pol10 så blir de nok forbanna, men hvis du bare lytter så har det vel ikke så mye å si. De klager jo ikke på det sms greiene.. Det hjelper de jo masse da.. Da slepper de å stoppe så mange og folk kjører pener når de vet det er purk, så da har de jo oppnåd det de vel. Ro og ORDEN.... hehehehe Masse dette gitt, ingen anelse om dette stemmer, men det er det hode mitt tenker da... Håper jeg treffer på noen pukter.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking

gå til http://www.politiet.net

Der søker du på frekvens helt nederst på siden og da får du flere valgmuligheter.

eller gå direkte til:

http://home.c2i.net/capette/Filer/SCN430.TXT

eller:

http://privat.telnett.no/action/freq.htm

Snasene sider :D

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt mange ganger på å skaffe meg en slik scanner siden de nå er blidt ganske rimelige og lette å få tak i

Men det jeg lurer på er om dette er noe gøy ?

Blir det brukt ? kan det hjelpe deg noe serlig på veien ?

Eller er det bare generel piss som du kan scanne opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

Jeg har også tenkt mange ganger på å skaffe meg en slik scanner siden de nå er blidt ganske rimelige og lette å få tak i

Men det jeg lurer på er om dette er noe gøy ?

Blir det brukt ? kan det hjelpe deg noe serlig på veien ?

Eller er det bare generel piss som du kan scanne opp ?

Den har har ikke hjulpet meg endamen den kunen ha gjort det i går for da hadde en truck kommet "ut" av siden på en laste bil i en rundkjøring. *glise* kjekk å høre får da kunne jeg kjørt en annen vei i stede for å stå i kø... Poli10 var "litt" frustrerte, Truck'en var vist en tung djevel!!!

Eller's er den kjekk og ha etter våler treff osv, for da kryr det av sivil biler. Trenger du sove medisin funker den oxo. Masse dumme ting som sker i dette land! :(

Jeg angrer ikke på de 1000kr'ne jeg brukte! :D

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider