Figgi Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 så denne i Tromsø når jeg var der i starten av April..:puke Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Den var jo fin om han hadde droppa vingen, nå ser den bare ut som ei handlevogn Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Bruker'n vel til og fra butikken da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Det er jo en Peugeot WRC replika vinge... Hadde han hatt resten av kit'et, en 3-dørs istedenfor 5-dørs, droppa lexus lyktene og frontlyktene hadde det vært gromt! M.a.o, en helt ny bil... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Har sett den i tromsø et par ganger,veldig pen bil..ser bedre ut i virkeligheten. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 liker den vingen der jeg..bare den har like pent tilbehør som felger og bodykit på seghappyhappy Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Det er jo en Peugeot WRC replika vinge...Hadde han hatt resten av kit'et, en 3-dørs istedenfor 5-dørs, droppa lexus lyktene og frontlyktene hadde det vært gromt! M.a.o, en helt ny bil... ja hadde det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 og hivd den ned ett par hakk, eller så er den i vintermodus med vinter høyde stakkars.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg