TIversen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Selger min Air/fuel måler til smalbåndslambda. Den er brukt i ca 3 mnd. Merket er av typen "glow shift", denne fungerer utmerket. Det er hvit brakgrunn på denne. HBO: 400,- Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 bilde? hva vil det si at det er smalbandslambda da? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 bilde?hva vil det si at det er smalbandslambda da? Det vil si at måleren kobles til den originale lambdasensoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hva er forskjellen på denne og en Bredbånds lampda`? Kopples den på den orginale Lamda sensoren? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hva er forskjellen på denne og en Bredbånds lampda`? Kopples den på den orginale Lamda sensoren? Denne kobles til den orginale lambda sensoren. Kan hjelpe deg hvis du vil ha ealoken. Så slipper du og dra ny kabel fra motorrommet :) Bredbåndslambda måler fra 0-5 volt mens smalbånd måler fra 0-1 volt. Det er er god sikkerhet for motoren din og ha en. Ser med en gang om det skjer noe med bensintilførselen. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Den er omtrent lik den på bildet. Bare at det står glow shift i midten. Bilde: Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 om du kan vente til ferie penga mine kommer så tar jeg den ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Kommer ann på når det er det, trenger penger jeg :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 om jeg får penger på onsdag før jeg drar i militæret og du monteren den så er det ok ;) ellers blir det en stund til jeg får cash.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 om jeg får penger på onsdag før jeg drar i militæret og du monteren den så er det ok ;)ellers blir det en stund til jeg får cash.. Montère får du gjøre selv. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 den monteres i et 52 mm hull? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 den monteres i et 52 mm hull? Korrekt Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 kult. bytter ut Volt metret jeg da ;) hehe Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Er den solgt`??Kan gi deg 400kr på minuttet jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jeg hentern på onsdag ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg