XenonHID Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Kunne tenke meg flere forslag på fargekombinasjoner/klister og felger osv... Hvis mulig få på noen DOTZ Las Vegas Dark felger.. =) Stort sett, alle forslag mottas med takk. =) http://www.hurrichips.com/marques/smart/Smart_Roadster_v_Schotter.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jeg kjeda meg, saa jeg lekte meg litt med Smart'en, er ikke noe av det du hadde lyst paa, men er ihvertfall samma bildet som er modda. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Takker for den.. ble litt stilig.. Her er et blide av bilen min.. fikk endelig somla meg til å laste over fra kamera.. =P Er takknemlig for alle forslag, men om noen kunne farge alt som er sølv til svart hadde det vert kjempe. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 litt O.T. her er en modda smart vi har på jobben.. riktignok ikke den sportversjonen men... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg