mægge Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 nå har jeg byttet bensinpumpe på audien, men starter fortsatt ikke. pluggene er ikke våte heller, men dårlige. noen som har hatt lignende problemer? kjørte til skolen, gikk pent da, så når jeg kom ut for å dra hjem, startet den så vidt, men hostet mye! den slukket og etter det har jeg fått start på den en par ganger, men i det jeg setter den i gir, slukker den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Høres ut som luft i systemet. Men på tilårskommende Audier kan det være så mangt som er galt. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 tett bensinfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 kondens i bensinen? BTR? osv osv osv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 det er dette man har diagnose-verktøy for...hehe, florerer vel med slike Bil->PC-plugger til halvgamle audier. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg