-cardudde- Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Well, it's a long time since i've been chopping(One month :lol: ), had many test and stuff like that. So I thought i should do a chop, and found this Saab. I just wanted to keep it subtle. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Nok en kul modd fra deg Dusy! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Litt blurry rundt speilet, og i grillen helt til venstre, men ellers var den nydelig:D Likte alt! Felgene passe supergodt, og vindusviskeren var bare _digg_! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Aww, takk gutta :) Var no dritt med det speilet ja! God påske! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 tøff bortsett fra at det ville vært hælvetes vanskelig å kjørt med den forstillinga:hvaskjera Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 tøff bortsett fra at det ville vært hælvetes vanskelig å kjørt med den forstillinga:hvaskjera På Adobe Photoshop så går alt ann! doh Takk takk! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 På Adobe Photoshop så går alt ann! doh Takk takk! :) hehe jaja god påske til alle:) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dette ble rått dusy! Keep it comming ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 pent dusy du er fri til å ta deg av års-konken heretter om du har anledning, jeg har ikke! mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Takker gutta! :) @Nedi: Jepp, for se hva jeg kan få til. Ha fortsatt en fin påske. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg