Sonus Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Er det noen som har dette til en fornuftig pris? Koster £135 i UK, men ser det er noen som prøver seg med å selge disse for 3000NOK i Norge :hvaskjera: Send meg gjerne tilbud på PM. Skal legge dette oppå tre strøk med noisekiller, så da skulle det bli bra tror jeg Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er det noen som har dette til en fornuftig pris? Koster £135 i UK, men ser det er noen som prøver seg med å selge disse for 3000NOK i Norge :hvaskjera: Send meg gjerne tilbud på PM. Skal legge dette oppå tre strøk med noisekiller, så da skulle det bli bra tror jeg Det finnes ingen som selger eller importerer Dynamat i Norge. Brown Bread er vel så bra (om ikke bedre)og er å oppdrive for kr.1990,- pr. rull. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hvorfor ikke bestille fra England, da? Om noen sender derfra, så klart... Evt. bestille RAAMaudios "RAAMmat" isteden, som du får for et lite stykke over $100 pr rull. Sjekk ut på http://www.raamaudio.com. De sender til Norge også, og har veldig rimelig frakt. Skal bestille et par ruller derfra selv, så snart jeg får mulighet. Ville også lest gjennom omtalen denne RAAMmat'en får i den testen som de har link til på siden sin (der en har sammenliknet en rekke kjente produkter). Høres slett ikke dumt ut! :-) Edit: Link til testen av dempematter: http://www.sounddeadenershowdown.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 BoomBoxx - har lest den testen en par ganger nå ;) Har sendt mail til Second Skin. RAAMmat er en annen mulighet. Har sjekket med caraudiodirect.co.uk og de sender dessverre ikke til Norge eller noe annet land for den saks skyld. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Om du kan smøre deg med litt tålmodighet så får vi snart inn flere paller med STPlus dempematter i en rekke forskjellige utførelser og til de fleste bruksområder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Om du kan smøre deg med litt tålmodighet så får vi snart inn flere paller med STPlus dempematter i en rekke forskjellige utførelser og til de fleste bruksområder:) å disse er bedre en alt annet jeg har brukt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Eartquake - har du noen linker til specs på disse STPlus dempemattene? Hører det er en del som bruker dem, men har aldri sett dem noe sted. Hvilke priser ligger de på? P.s linken i signaturen din funker ikke ;) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 dette er matter jeg har hatt i ovet et år, å har solgt mye av det,nå r det autocustom som håndterer importen. å jeg er veldig imponert, og tilbakemeldingene er også meget bra:)info finner du på http://www.autocustom.no se installbay og dempematter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Eartquake - har du noen linker til specs på disse STPlus dempemattene? Hører det er en del som bruker dem, men har aldri sett dem noe sted. Hvilke priser ligger de på? P.s linken i signaturen din funker ikke ;) Bra du sa ifra om linken, fixa nå:) Prisene finner du på hjemmesiden vår under InstallBay og dempemateriell. STPlus er konkurransedyktig på pris og holder en langt høyere kvalitet og ytelse enn det meste annet vi har prøvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 å disse er bedre en alt annet jeg har brukt:) Autod - har du brukt Second Skin Damplifier / RAAMmat / Dynamat Extreme? Hva synes du om disse produktene? Hva mener du er bedre med STPlus? Jeg takler matter som er vanskelige å legge, men ønsker mest mulig demping for pengene. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Autod - har du brukt Second Skin Damplifier / RAAMmat / Dynamat Extreme? Hva synes du om disse produktene? Hva mener du er bedre med STPlus? Jeg takler matter som er vanskelige å legge, men ønsker mest mulig demping for pengene. har ikke brukt dem, men har sett den å tatt i den,å mye er likt, å om du virkelig skal ha noe som demper skikkelig, så skal du bruk stpluss MP den er stiv, men lett å jobbe med når den varmes, tror du blir overrasket over resultatet, eneste jeg har testet dette opp mot er BrownBread som jeg faktisk har i fordørene på hondaen min, å det kan ikke sammenlignes, jeg liker ikke å snakke negativt om andre, men jeg trodde ikke forskjellen skulle være så stor.. om du er i nærheten så kan du få banke på bakskjermen og døra mi å høre forskjell:) men bb er et helt ok produkt, å jeg har brukt masse av det selv, men nå jeg fikk tak i dette, å prisene er så å si det samme, å utvalget og kvalieten er så bra så var det ikke mye å tenke på:) det er stpluss M1 som kan sammenlignes med BB og den som heter MP er som betong i forhold når du banker på plata:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ok - så jeg burde bruke MP i gulvet, som er veldig lite stabilt, og M1 i dører og andre karosseriplater? Etter å ha lest testen som BoomBoxx postet flere ganger så har jeg fraslått meg BB. Avventer svar fra http://www.SecondSkin.com, siden det ser ut som om deres produkter får bedre omtaler, rundt om, enn Dynamat. Om det ikke er no fornuft i svaret derfra, ser det ut som om STSPlus ligger godt ann. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ett applikasjons spørsmål: Bør jeg legge matter først og så male over med noisekiller, eller omvendt (maling først også matter)? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ja jeg kan ikke garantere at det er bedre en de du nevner men det ligger ikke langt unna, å jeg har sett litt på de akustiske mattene som de andre har, å jeg har ennå ikke sett noen som har en like bra matte som bitoplaten til stpluss, og prisen på dette er veldig bra synes jeg , i forhold til hva de andre produsentene tar:) bare si ifra om du vil ha noen prøver på dette, jeg mener jeg har noen biter liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ett applikasjons spørsmål: Bør jeg legge matter først og så male over med noisekiller, eller omvendt (maling først også matter)? jeg ville ikke blandet inn dempemasse. bruk M1 eller MP om du er værst så legger du splen over 3004 eller 3008 avhengig av plass og hvor ujevnt underlaget er, så legger du bitoplast på baksiden av alle paneler, evt i kombinasjon med M1 om det er store flater:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg