Helios Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Jeg har akkurat byttet skiver og klosser foran på min golf 16v, i håp om at bremsene mine skulle bli litt bedre (de var veldig dårlige) men de ble ikke merkbart mye bedre.. jeg har fremdeles stooore problemer med å få hjula til å låse på asfalt.. og det kan virke som det bremser mer bak enn foran.. noen tips til hva jeg skal gjøre? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Lufte bremsene! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Skal bytte bremsevæske på tirsdag.. men vil det fikse problemet med hvor bremsekrafta fordeles? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Er det luft fremme, så vild u hadårligere bremseeffekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 sant sant.. tenkte ikke på det.. heh.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg