dezvipe Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Da har jeg endelig fått meg felger til nurket mitt! Har rullet rundt på kjipe stålfelger på både sommer -og vinterdekk, men har endelig fått tak i greie sommerfelger! Kjøpt av T|iraM her på forumet..! Dakal Golfen...endelig fått en grei facelift. Men ser at jeg også sårt trenger senkesett... Dim. 205/45/16. happyhappy Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Ble bra detta!:) Gjør seg med en vask og ja;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Nå har jo Golfen blitt skikkelig fin jo :) Liker den cleane looken, sleng på en fin emblemfri grill nå og Golf4 lykter, samt kanskje en liten senkning, så er du på vei mot mål :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg