xGrape Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Kom med adresser til norske nettbutikker som selger billige jalla-ting til bilen. alt fra neonlys, til wunderbaum, alu-pedaler og klistermerker - og feks billige sentrallås-sett. Eksisterende kandidater er jo mobilsentrum (men ikke så mye stylig, mest bare jalla), bilxtra (som ikke har nettbutikk) og BlueRide.se (som er svensk). Finner jo litt sånt på QXL og, men det er som oftest sykt overpriset... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 maxam-tuning.no? Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 maxam-tuning.no? Så jo ut som om de hadde masse greit stash der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 http://www.bsbildeler.no ikke billige men... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 http://www.powerzone.no er jo ganske jalla............... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 http://www.autospar.no er også jalla................. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Pfft, autospar rocker:) nei men seriøst, de har vært raske og flinke den ene ganen jeg har brukt de. Og har ingen planer om å stoppe med det. Greit utvalg og alting. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 :shake Det er ihverfall ikke den erfaringen jeg har med di Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Pfft, autospar rocker:)nei men seriøst, de har vært raske og flinke den ene ganen jeg har brukt de. Og har ingen planer om å stoppe med det. Greit utvalg og alting. feil ;p dem lover og lover.. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Bare for at du ikke fikk de baklyktene hehe. Jeg fikk de:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hos Autospar finnes det en gylden regel; Har dem ting på lager, er det bånn gass. Kjøper du bestillingsvarer, bør du ha jævli god tid, og være mottakelig for utsettelse av leveringsdatoer. :) Så moralen er; Kontakt dem og hør hva lagerstatus er før du kjøper. Så finner du ut om du har tid til å vente.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 mobilsentrum og biltema. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Bare for at du ikke fikk de baklyktene hehe. Jeg fikk de:) Jeg har nok litt mere enn frontlyktene og utsette på dem... Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hos Autospar finnes det en gylden regel;Har dem ting på lager, er det bånn gass. Kjøper du bestillingsvarer, bør du ha jævli god tid, og være mottakelig for utsettelse av leveringsdatoer. :) Så moralen er; Kontakt dem og hør hva lagerstatus er før du kjøper. Så finner du ut om du har tid til å vente.. :) :bump *vente, vente vente vente vente* :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Thorshov er mongo jalla. http://www.torshovbil.no/ -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg