Gå til innhold

Die Aller Vaerste redder en einser...

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

prisen vakke ille heller.. fin bil

Noen norske forhandlere som forhandler HTN felger? send pm hvis noen vet!

Ingen norske forhandlere, er et lite firma som lager disse felgene og jeg tror det er kun der man får kjøpt de også... Men billig er de IKKE... Til GT'n kommer de på ca. 14 000,- i dim 8 x 14.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
  • 3 years later...

Joppe har kommet hjem... :m'm:

En liten roadtrip:

Avreise 0530 fra P&R etter å ha klargjort et par ordrer som skulle sendes i går. Superpolo var hyggelig og ofret nattesøvnen sin for å meg befraktet opp på Gardemoen...

Avreise Kristiansund klokka 0800.

001_G.sized.jpg

Etter 55 minutters flyreise kun avbrutt av en tørr brødskalk som "kontenital" frokost hos SAS landet jeg trygt på Kvernberget Airport...

Der stod det en bil og ventet på meg... (og tidl. eier selvsagt)

002_G.sized.jpg

Nå var det desverre slik at det ikke kun var vi som var oppe tidlig fredag morgen...

004_G.sized.jpg

005_G.sized.jpg

Etter 2 x 1500,- i bot og manglelapp for senk, hjul, ratt og skilt som var montert for langt inn så det ikke var synlig dro vi i banken for å ordne med selve salget.

Siden rasfaren er overhengende i området rundt Sunndalsøra så ble det omkjøring på djevelens veier...

006_G.sized.jpg

Når jeg nærmet meg Sunndalsøra fant jeg det lurt å kanskje inn et hjulkryss sånn i tilfelle bolter måtte strammes på turen...

008_G.sized.jpg

Her traff jeg på Klubbmedlem Rune Stangvik og det ble litt einserprat selvsagt. Hyggelig å hilse på deg Rune.

På Dombås ble det en liten pitshop med ørkenpizza og Farris.

009_G.sized.jpg

Etter en liten høneblund langs veien litt nord for Lillehammer forsatte vi turen på grisete veier, ikke noe fordel å ligge bak trailerer heller og flere tusen liter spylerveske gikk bort.

Jeg lurer på om det går mye drita fulle markmus og ekorn langs veiene med all den alkoholen flytene.

010_G.sized.jpg

Heldigvis for meg så kjørte jeg mot påsketrafikken som var enorm på veiene sør for Hamar med laaaaaaaaaange køer...

011_G.sized.jpg

Etter en lang og humpete tur så var jeg endelig framme og Joppe hjemme igjen...

012_G.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at den var til salgs, godt at noen som tar vare på den har kjøpt den.

Hei, hvor var denne annonsert? :) Jeg er på utkikk etter Golf I, og denne er jo fin. Hva var prisantydning på annonsen?

CarlOtto

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider