Hakon89 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hei! Mitt navn er Håkon Hansen og jeg er 17 år. Har ikke vært spesielt aktiv på dette forumet,men jeg tenkte at her kunne jeg få gode råd og tips angående min Corrado. :) Det er noen feil og mangler på den, men det har jeg god tid til og fixe innen jeg fyller 18. Kjøpte bilen av en jeg jobber sammen med, så jeg fikk en ganske god pris. - 40mm senk - Effektanlegg - 17" felger - Fikse div lakkskader og breddinga på bilen - Baklykter, klar/rød Dette er hva jeg foreløpig skal gjøre med bilen. Beklager dårlig bile, skal ordne bedre bilder omsider. Her ser dere breddinga: Her er hovedårsaken til at jeg fikk den så billig: Som sagt kommer flere og bedre bilder etterhvert. Blir veldig glad for råd og tips fra erfarne Corrado-eiere:) Takker for svar Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 velkommen til forumet! Bilen din var fin den, men likte ikke breddinga...men så fin ut ellers ;) Hva er planene for den? kom med flere bilder da, av motor og det hele! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 breddingen forran så vel grei ut? Regner med det er bak du skal fikse. Hvordan er det gjort? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Takktakk:) Har en bakfanger som passer breddinga,men den må lakkes først! Har også tenkt på chip, men mange sier at det har meget liten effekt..Skal fixe bedre bilder i morgen!:) Fram er den original, kun breddet bak. Jeg er ikke sikkker ennå,men vil tro det er sparklet en god del ja :watchout Skal se på skaden i morgen,muligens prøve og jukse den sammen kun for denne sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 breddingen forran så vel grei ut? Regner med det er bak du skal fikse. Hvordan er det gjort? corrado er brei nok orginalt synes jeg, får å få den breiere trenger man ikke mer en liten vals og bræ fælg med litt kant...da ser det fresht ut..ah, må ikke glemme et jordnært karosseri! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 corrado er brei nok orginalt synes jeg, får å få den breiere trenger man ikke mer en liten vals og bræ fælg med litt kant...da ser det fresht ut..ah, må ikke glemme et jordnært karosseri! Enig i det, vals og bredding er utrykk jeg bruker om hverandre igrunn. Ser ikke ut som om den er orginal forran da. Kanskje bildet som juger. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er enig i at den er brei nok original,men siden breddinga er der skal jeg prøve og beholde den..Blir det ikke bra, er det jo bare og skjære den av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Breddingen bak så billig ut spør du meg :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hvor mye betalte du for den? velkommen til forumet. den er definitivt breddet foran også. Hva er den skaden? Rust? 10-15000 på karosseriet så er den i super stand :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Breddingen bak så billig ut spør du meg :iconsm Om Han har fanger som passer bak så kan det bli bra det der. Ser jo ikke ut som det er gjort annet en grov-arbeid ennå. Har du noen bilder av interiøret eller:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg betalte 10000 for den. Er den breddet foran også? Syns den ligner på alle andre Corradoer som jeg har sett jeg. Breddinga bak er litt shabby ja. Skal gå løs på den snart, men har en lett-mc som jeg må fikse først. Har tenkt og koste på karosseriet en del ja. Tenkte på hel-lakkering, men det blir ikke denne sommeren. Skaden på bilen er den dere ser på siste bildet i første innlegget. Ellers er det kun litt overflaterust på selve breddinga. Interiøret er i delskinn. Dash, tak, og dørpanel er i skinn, mens setene er i stoff. Vurderer svarte skinnseter da. Har fanger liggende som passer med breddinga ja.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Takktakk:) Har også tenkt på chip, men mange sier at det har meget liten effekt.. med chip og mindre ladehjul på g-laderen så får vel rundt en 20-25hk til tenker jeg Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 med chip og mindre ladehjul på g-laderen så får vel rundt en 20-25hk til tenker jeg Men først bør du overhale laderen om det ikke er gjort nyligl. Å sette på chip og ladehjul uten å ha en frisk lader kan fort gi deg 0 Hk totalt, dvs totalhavarert lader sender spon inn i motor som får totalhavari........... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ja,der sa du noe. Laderen funker ennå, men tror ikke en overhaling hadde gjort noe.:) Er det noe jeg bør være obs på som kan tyde på havari? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg betalte 10000 for den. Wow, 10000 er billig for enhver bil, og spesielt en corrado som faktisk tikker og går! Godt kjøp! Er den breddet foran også? Ja, den er breddet foran også. Hvis du ser nøye etter, har corradoer en 2-3 cm bred kant ytterst på hjulbuen. Din har ikke det, så den er enten kuttet av, eller brettet ut som bak. Interiøret er i delskinn. Dash, tak, og dørpanel er i skinn, mens setene er i stoff. Dashbordet og taket kom aldri skinntrukket fra Volkswagen. Har du noen bilder av disse? Har fanger liggende som passer med breddinga ja.:) Det hjelper nok VELDIG på helhetsinntrykket :D Ja,der sa du noe. Laderen funker ennå, men tror ikke en overhaling hadde gjort noe. Er det noe jeg bør være obs på som kan tyde på havari? Hvis du tar av luftslangen mellom luftfilterboksen og g-laderen, ser du inn i g-laderens inntaksside. Er det mye olje her, må laderen fikses asap! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg