Hakon89 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ja,det var en grei pris:) Ikke akkurat skinn,men leather-look(sikkert plast :wonder ) Kan ta noen bilder i dag samtidig som jeg skal se inn i g-laderen. Takker for gode svar :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du bør og sjekke om det er ulyder, og sjekk hvilket ladetrykk du får Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Sjekka laderen i dag. Var dårlig med olje der ja; Motoren: Lakka leppa silver i dag. Syns personlig det ble finere.Skal prøve og finne en leppe som er i bedre stand en den som jeg har. Begynte også å sparkle skaden på breddinga i dag. Jukser den litt sammen nå til sommeren,skal bruke den mest mulig. Bilen skal gjennomføres skikkelig til høsten da jeg begynner på VK1 Kjøretøy.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hvordan så det ut i utblåset til laderen, den svarte boksen på andre siden av laderen, nederst? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har ikke åpnet og sett der ennå, får ta det i morgen. Er det noe spesielt jeg burde se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 olje og jernspon. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 nice fy faan så billig!! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 helt sykt billig! Missunder deg no jevelig! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Utblåset så fint ut det. Hva er normal temperatur på en corrado? Når den er som den skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 temperatur? mener du olje- eller vanntemperatur? Oljetemperaturen skal være mellom 80-115 på en normal corrado g60. Jeg vet ikke om du vet det, men du skal aldri gi gass (over 3000 rpm) før oljen er blitt 80 grader eller varmere. Før dette har ikke oljen riktig viskositet for g-laderen, og g-laderen blir mye fortere slitt ved pådrag når bilen (og oljen) er kald. Vanntemperaturen min ligger på rundt 90-95 grader på min, men mer enn det kan jeg ikke si. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon89 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Åh,tuusen takk! Greit og vite slikt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg