Ali I Hagen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Trenger tips fra dere... Kjører som beskrevet TL modell, none turbo. Ønsker å montere GT sideskjørt på symaskinen min. Slik den ser ut i dag med vinter klær på: Skal overta skjørten fra denne bilen og såkalt "arches". Jeg vet at jeg trenger sideskjørt klips for å montere skjørtet. Slik som disse: Spørsmålet er hvordan jeg kan feste de på selve bilen, og ikke minst hvor. Ser at hvordan denne karen har gjort det samme. Har per dags dato ingen idè hvordan de festes på klipsene. Hjelp tas med stor takk. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Her en annen som har gjor det samme: Før: Etter: Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Litt off topic, men fornøyd med bilen? Husker den lå på finn.no for ca ett år siden. Hadde jeg hatt pengene skulle jeg kjøpt den, den ser skamfet ut:) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Du får nok ta fram drillen for så å lage fester. På min r5 mener jeg at på den ene siden er sidekjørtet limt fast, virkelig hobbyløsning. Du får spare til full pakke "styling" Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Litt off topic, men fornøyd med bilen? Husker den lå på finn.no for ca ett år siden. Hadde jeg hatt pengene skulle jeg kjøpt den, den ser skamfet ut:) Stemmer det, kjøpte den fra Hamar. Bilens stand et bra i forhold til å være 20 år gammel. Har hatt noen små repreasjoner på den hvor jeg har gjort det meste selv. (Takk til Haynes). Fin bil til å skru for første gang. Lille Symaskinen (33 Kw) får sin oppmerksomhet, før og etter jeg fjernet effekt potta. Fulgte med en god del annet stash som prisa opp bilen. Ser at du har sans for små biler, hehe :) Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Du får nok ta fram drillen for så å lage fester. På min r5 mener jeg at på den ene siden er sidekjørtet limt fast, virkelig hobbyløsning. Du får spare til full pakke "styling" Jeg tror det blir drilling. Det jeg lurer på er avstanden mellom klipsene har noe å si? Mens avstanden fra nedre dørkant (høyden) til clipsene må være perfekt. Men hvor mye? For å se om "pakka" kommer før sommer. Prøver å mase meg til et front og rear bumper over sjøen. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Godsnakk med noen inne på rtoc.org. Kanskje de vil sende over. Fått noen nye bilder av bilen din, ser du har alu på vinterdekkene og... kult. Jeg ser ikke for meg hvordan de klipsene skal brukes, men det finner du ut av. Må sikkert være litt nøyaktig :P Har du tenk å ta av de svarte dekslene og på siden av bilen? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Di derre dekslene gi meg dilemma. Enten så kan jeg bygge videre på dekselene, dvs turkis og sort som farge. Eller fjerne dem og lakke det som er sort om til turkis. Tror det siste vil gi best resultat og at dekslene vil være i veien for "arches" <-- vet ikke det norske ordet for det. Skal nok leke litt med paint eller photoshop før jeg bestemmer meg. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Har vært å titta under disse plast dekselene. Fikk noen overraskelser: Rustflekker, klipsfester og små hull i døra gir noen utfordninger. Syntes den overgangen (midtstreken) fra øver delen av døra til nedre delen av døra var stor jeg. Hvordan er det på deres bil da? Fikk fatt i denne; kosta meg 20 pound (ca 220 NOK) Ikke dum denna, trenger bare en lag med lakk. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Snart "full" styling på bilen, blir bra det. Trist med rustflekkene og alle hullene, må vel slå til med litt lakkering der og da. Ser ut som dørene er lik? Min: Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Takk for avklareringen. Blir nok å gjøre for min del. Skal i første omgang vil jeg pusse ned rusten og få noen faglærte til å lakkere. Har tenkt, men ikke sikker, vil ha hele bilen i turkis. Da må skjørte, støtfangerne også lakkeres. Det blir spesielt siden støtgangeren foran er i plast og den bak i metall. Har du fått lakkert fronten din, Hermanzen? Hvor mye gav du eller hvor mye tror du det kommer på? Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Ikke dum denna, trenger bare en lag med lakk. Blir ikke bak bumber alikevel. Selgeren var ikke av den smarte versjonen. Bomma totalt på frakten, skulle plutselig ha tre ganger mer. Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Var innom to stykk lakkere. De ville ha 5000kr for å lakkere frontfanger, grill og tanklokk. Det er jo totalt uaktuelt :) Fikk pris på 1600kr nå, så det blir snart lakkert front på meg. Betalte vel 70pund i frakt for frontfangeren fra england :) Kom toll i tillegg :( Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali I Hagen Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Til 1600 NOK pusser du frontfageren ned selv? Eller det er som tilfeldigvis kan lakkere? Siter hva i f*** har pris med kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Frontfangeren og grillen her helt ny fra Renault, så blir bare å sprøyte litt lakk på de. Må bare finne fargekoden, blir gjort i løpet av neste uke regner jeg med Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg