VwGt8v Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Eg har en 87 golf gti 8v.Skrudde av oljelokket når den sto og gikk på tomgang og det blåste som f. opp av hullet.All teori seier jo at motoren lekker forbi stempelet ,men den går som ei klokke og eg merker ikkje nåke særli effekttap. Er det noen her så har en teori om ka så kan vere problemet?? Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ehm...er det ikke slik det skal være? Opplevd det på flere motorer... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ehm...er det ikke slik det skal være?Opplevd det på flere motorer... Nei det skal ikkje vera sånn desverre.En kompis av meg som har hatt en haug med gti 8v motorer har aldri opplevd det.Det er ganske så masse det blåser skjønner du. Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Stempelringene... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Stempelringene... Ja eg trur ikkje det kan vere noko anna enn det uheldivis Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 kan vell også bare være så enkelt som tett veivhusventilasjon.... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg