Gå til innhold

Går dette bra da?

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Eller kjøp en varmeavstøtende strømpe til å tre rundt.

Sånn orange, vet ikke hva dem heter jeg :D

Denne ideen liker jeg, bytte slange er lite aktuelt, det tar faen 2 timer!! UMULIG å komme til nede:(

Noen som vet hva det heter? Og hvor jeg kan få tak i det i bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 grader er jo latterleg lite. Hadde ALDRI teke den sjansen. Ikkje unormalt at olje held over den tempen av og til. Hvis slangen ryk og olja sprutar på glødande eksoshus/greinrør får to eit dyrt bål som tar meir enn 2 timar og fikse.

Men gjer som du vil. smoker.gif :peace:

EDIT: Såg ikkje at du skreiv RETURslangen. Då er det kanskje ikkje så utsatt for sprut om den ryk?

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bmw345

Det er ca 1-2bar på returen, så det vil sprute godt ja...

bullshit Oljereturen har null trykk! Og selv om oljen i resten av systemet ikke holder mere enn 100 grader vil olja rett etter turboen holde kanskje bortimot 200, pluss stråle varmen fra eksosen. Når det er sagt vil nok en slange som er merket 100 grader tåle en del mer... Skift slangen, du har vel to timer å avse, ukeplana er vel ikke så full.:cool:

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsern

bullshit Oljereturen har null trykk! Og selv om oljen i resten av systemet ikke holder mere enn 100 grader vil olja rett etter turboen holde kanskje bortimot 200, pluss stråle varmen fra eksosen. Når det er sagt vil nok en slange som er merket 100 grader tåle en del mer... Skift slangen, du har vel to timer å avse, ukeplana er vel ikke så full.:cool:

Ukeplanen er faktisk så full, men jeg får vel tvinge til noe.. Men det var umulig å skaffe slange da.. Stresser med saken...

Hvordan kanjeg isolere den fra varmen da? er det noe som kan tas rundt? HVa med sølvpapir eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider