GlennK Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er det noen som vet om festet mot veiva er det samme på B2xx som det er på B19-23 motorene? Altså, kan man benytte reimhjulene om hverandre? Grunnen til at jeg spør er at jeg må ha 3 spor for reimene ifm. bytte til servo, og på B19-23 motorene så finnes det et ekstra reimhjul som man skrur fast utenpå det opprinnelige dobble reimhjulet, mens på B230 så er det et enkelt reimhjul med 3 spor. Kan man bytte mellom disse reimhjulene, selv om det er forskjellig veiv? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er det noen som vet om festet mot veiva er det samme på B2xx som det er på B19-23 motorene? Altså, kan man benytte reimhjulene om hverandre?Grunnen til at jeg spør er at jeg må ha 3 spor for reimene ifm. bytte til servo, og på B19-23 motorene så finnes det et ekstra reimhjul som man skrur fast utenpå det opprinnelige dobble reimhjulet, mens på B230 så er det et enkelt reimhjul med 3 spor. Kan man bytte mellom disse reimhjulene, selv om det er forskjellig veiv? Glenn reimhjul ifra b230 motorene passer ikke på b19,21 osv... På b 19,21 osv finnes det 2 forskjellige veivakslinger(jada,foruten marine) Den ene er laget slik at den passer i b20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 reimhjul ifra b230 motorene passer ikke på b19,21 osv... På b 19,21 osv finnes det 2 forskjellige veivakslinger(jada,foruten marine) Den ene er laget slik at den passer i b20. Takker for svaret!! Når det gjelder de to forskjellige veivakslingene i B19-23, så er vel det 6 og 8 hulls feste for svinghjul? Men er innfestningen til reimhjulet lik på disse to da? Så langt jeg kan se i Vadis så ser det slik ut. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Takker for svaret!!Når det gjelder de to forskjellige veivakslingene i B19-23, så er vel det 6 og 8 hulls feste for svinghjul? Men er innfestningen til reimhjulet lik på disse to da? Så langt jeg kan se i Vadis så ser det slik ut. Glenn nei,alle har 8-boltet veiv. Husker ikke der der så godt,men den veiva som passer på b20 er iallefall helt annerledes i framkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg