Mrleone Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Porsche har jo originalt grei lyd.. Men det blir ikke akkurat noe dårligere med AWE sitt annlegg. VIDEO HER! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 fyyy f***** det var syyke greier ass, finns nesten ikke ord til å beskrive den fete lyden ass, denne måå dere se folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 ah..så gromthappyhappy Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 600hk+ V10 på fri eksos må jo bare bli bra:) Dæven for en lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Pc'en vil aldri spille av windows media player stream filmer. Noen som vet hva som er feil? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Helt ok lyd:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Lyden er usmakleg. Eg hadde ikkje kjøyrt rondt i ein sånn lyd. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Lyden er usmakleg. Eg hadde ikkje kjøyrt rondt i ein sånn lyd. Hvorfor er du så jævli negativ til ALT inpå her? Har du et stort problem med deg selv siden du bare MÅ skrive dritt i alle tråder du finner det for godt å svare på? Og en ting til: Ikke skriv dialekt. OnTopic: Sinnsykt deilig lyd! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hvorfor er du så jævli negativ til ALT inpå her? Har du et stort problem med deg selv siden du bare MÅ skrive dritt i alle tråder du finner det for godt å svare på?Og en ting til: Ikke skriv dialekt. OnTopic: Sinnsykt deilig lyd! Negativ er eg ikkje. Dette er eit diskosjonsforum, folk har lov til å sei si meining. Eg synest at denne lyden er usmakleg, og det har eg lov til å sei uten at du skal klikka mongo. Mr. Leone la ut denne tråden på grunn av at han ville høyra kva folk meiner om lyden, ikkje for at alle her inne skal vete at denne lyden er deilig. Eg skriver dritt på kvar einaste tråd eg finner, kor får du det ifrå? Eg foreslår at du leser alle 250 innleggene mine før du driter deg heilt ut her. At eg skal skrive bokmål på grunn av folk ikkje "forstår" nynorsk, det blir for dumt. Eg ser ikkje problemet med nynorsk, gjer du? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 heftig lyd! Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Lyden er usmakleg. Eg hadde ikkje kjøyrt rondt i ein sånn lyd. Du får kose deg med ventiltikken i primeraen isteden for da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ja, grei nok lyd det..:) men finnes mange som slår den.. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg