Gå til innhold

Tråden om min 98' Integra Type R (ny og bedre tråd)

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tjena :)

Stoppa av onkel i stad? :coplight

Så deg og den hvite integraen ved rundkjøringa i bånn av avkjørselen av E18 ved Furulund/Stokke... Kameraten min syntes han så en S60 og en kar som skrev?

Meget najs bil forresten :)

joda stemmer bra det... for å si det sånn... integran blir lagt ut til salgs...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

144 i en 90 sone samt uaktsom kjøring... over 1 år uten frykter jeg samt noen uker med palle snekring...

bilen går for 240.000 eller bud... er totalt strøken...

Å fy faen å kjiipt.. huff og huff..

Føler VIRKELIG med deg. Hadde sivilen logge lenge bak deg?

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det går sånn ståle, så får du som det passer vøtt.. synd du men hatt mye flaks i det siste :P

lykke til videre du, bilen min er på veien igjen imorra

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer Ståle!! Skulle slutta mens leken enda var god. Titta ned ved rundkjøringa "hmf faen er ikke det ståle å han i den andre integran" "å faen sivilen...."

Hatt flaks hele veien inn å nesten tilbake så måtte jo dette skje :( triste greier azzido... snart ingen igjenn i japsebanden som har lappen hehe.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi oi... Synd da... ja kjipt er det.. MEN, var det ikke på tide? hehe. Du har slippe BILLIG unna føre noen av oss andre ;)

Lykke til videre med hva som enn skjer med bil og lappen.

Ser deg på sykkelen eller på beina :P :driving

-Erik-

joda, var nok på tide vil diverse folk mene ;)

sånn ellers så kommer jeg nok traskans eller syklans i framtida... honda gutta i kragerø som slår til fortida...

hva som skjer med bilen får jeg se... lenge å betale på den i over 1 år ihvertfall...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer Ståle!! Skulle slutta mens leken enda var god. Titta ned ved rundkjøringa "hmf faen er ikke det ståle å han i den andre integran" "å faen sivilen...."

Hatt flaks hele veien inn å nesten tilbake så måtte jo dette skje :( triste greier azzido... snart ingen igjenn i japsebanden som har lappen hehe.

ja vi skulle gjort det... noe du gjorde og kan takke deg selv for ;)

sett masse blålys osv før og klart meg igjennom det... men denne gangen var det ikke sjangs å klare å snakke seg ut av det...

kjedelig...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider