Gå til innhold

Tråden om min 98' Integra Type R (ny og bedre tråd)

Azzido

Anbefalte innlegg

Utrolig trist. En ting er sikkert, jeg skal roe meg ned! Ligger nesten alltid under lappe-grensa, men nå blir det mer skjerpings! Kan ikke forestille meg så kjedelig det må være. Du har min dypeste medfølelse.

ja best å roe seg, fått min lærepenge....

i morra blir det å skrive brev til juristen sammen med begge arbeidsgiverne mine samt ett skriv ifra meg... bare jeg får lov til å kjøre moped er jeg fornøyd ;)

når jeg får lappen engang skal jeg bli fast inventar på bane og heller kjøre rolig ellers... i værste fall ha integran som kose bil og en dau jobb sliter ellers ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men nå som jeg får en del tid til overs og mest sannsynlig beholder bilen så blir det endel ting som vil bli gjort med tanke på neste sesong og banekjøring... tror jeg går for rein baneracer nå

punkter som blir forbedra:

-fullføre eksos med toda

-mügen airbox

-bur fra stolene og bakover

-skikkelig 4 punkt seler isteden for de 3 punkt selen jeg har

-selge 17" felgene og erstatte med lette 15/16" felger som det kommer slicks på

-ut med baksetene

-bremser (slanger, skiver, klosser, bremsevæske osv) går for større og bedre

-nye og bedre foringer osv...

-coilover kit

som dere skjønner så blir det spart masse penger nå hver måned med tanke på bensin osv som jeg ikke bruker... så håper jeg stiller sterkere neste sesong ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den volvoen har jeg sett i aksjon før..! rett etter 2 felten fra horten mot tønsberg.. lurer på om jeg skreiv nummeret på den i jobb bilen og!

kanskje vi fra tønsberg kan komme og besøke deg på hof da :P

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar det pent, kanskje dette som måtte til for å roe meg ned...

Ikke vær så sikker på det. Jeg fikk en fartsbot 2 uker etter at jeg fikk lappen igjen.

Jeg spurte juristen om jeg fikk kjøre moped når jeg mistet lappen. Det var lov så lenge man har mopedførerbevis eller om det sto merket i førerkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider