Gå til innhold

Tråden om min 98' Integra Type R (ny og bedre tråd)

Azzido

Anbefalte innlegg

det er som natt og dag... bmw er og blir cruiser, mens integra er sportsbil... coupe'n hadde i overkant av 200hk, mens integran har 190hk, integran går sinnsykt mye bedre..

saken med at jeg solgte coupe'n og gikk til honda var det at jeg ville prøve noe annet og mere morsomt og da falt jeg pladask for integran... jeg går tilbake til bmw når jeg har stifta familie og har unger og trenger komfort og plass... ikke føre ;) intill da kommer jeg nok til å bli en vtec kid ;)

Fett aa hoere at ITRen blir gul. Saa forresten horder av Intregraer med JDM front i ferien (RHD-land Kypros). Noen ITRer og noen non-Rer. Men JDM er ultradigg, uansett hvordan man ser paa det. Passer baklampene mye bedre.

Fint aa se at ITRen virkelig har en eier som bryr seg om den, og at den blir tatt veldig godt vare paa. Tror fargevalget og felgvalget ditt, sammen med litt CF her og der, blir veldig, veldig pent :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Råpent, virkelig råpent. Felgene kan kanskje bli _veldig_ sorte til tider i spesielle vinkler? Den røde kanten tar vekk noe av det veldig sorte ved sorte felger. Så rett og slett veldig knasjt ut! :)

:thumb

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider