Gå til innhold

Tråden om min 98' Integra Type R (ny og bedre tråd)

Azzido

Anbefalte innlegg

og litt bilder fra i kveld tatt i den lokale tunnelen her ;) fargen er ikke helt 100% siden jeg har brukt lukkertid osv på bildene..

Kommer langt med litt Photoshop etterpå.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med at det var deg jeg så ute i byen i dag, sammen med en hvit Integra, svart civic og Viper sin merc? I så fall, grom lyd i bilen din ;) Så veldig pen ut også.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda type R: bilen er fortsatt original med tanke på understell... men coilovers vil komme etterhvert... men blir en liten pause nå i sommer med tanke på påkost... tar resten til vintern igjen ;)

rakanishu: stemmer perfekt det ;) var nok meg du så der sammen med viper og ^raven^ ifra forumet ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda type R: bilen er fortsatt original med tanke på understell... men coilovers vil komme etterhvert... men blir en liten pause nå i sommer med tanke på påkost... tar resten til vintern igjen ;)

utrulig råå den gulfargen.. fikk min gule kræsja ITR på lørdagen så jeg har på en måte sett hvordan den fargen er.. fikk lyst å lakke civicen i samme gul. :cool:

det står ett coilover kitt på delebilen min som du kan få kjøpe vist du vill.. vet ikke merke enda.. har ikke studert dem noe særlig. eneste jeg la merke til var at fjæran hva grønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrulig råå den gulfargen.. fikk min gule kræsja ITR på lørdagen så jeg har på en måte sett hvordan den fargen er.. fikk lyst å lakke civicen i samme gul. :cool:

det står ett coilover kitt på delebilen min som du kan få kjøpe vist du vill.. vet ikke merke enda.. har ikke studert dem noe særlig. eneste jeg la merke til var at fjæran hva grønn.

gi meg alt av info du kan om det understellet og gjerne med bilder osv...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider