MGR Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 er det ikke spoon som har sine hondar sånn? gul og svart.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fra hvilken bil er fargen? Fargen er original integra farge, men svært få her til lands som har den... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 kani være weitec....mine er grønne....har du kjøpt delebilen av per christian? det var vist weitec. kjøpte de nav PCT ja. skal sjekke litt mere om pris å data på demperne her er ett dårlig bilde av demperen. ble så sent i går så fikk ikke tatt noe bra bilde.. kan ta ett bedre når jeg kommer hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 det var vist weitec. kjøpte de nav PCT ja. skal sjekke litt mere om pris å data på demperne her er ett dårlig bilde av demperen. ble så sent i går så fikk ikke tatt noe bra bilde.. kan ta ett bedre når jeg kommer hjem takker... skal sjekke litt opp om det merke... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 fikk regninga i dag... tror jeg må leve på vann og brød neste måneden... blei totalsum på 32.205,- enda jeg strippa endel selv... men men... føler resultatet blei knall så er vel verdt det ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 det var jo.... "billig" Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hva er forskjellen på lakkeringsarbeid og arbeid? :S Vet du hvor mye sånn ca. det hadde kommet på uten skaden? Irriterende at slikt skjer.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 takker... skal sjekke litt opp om det merke... Weitec er laget av KW Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Du fikk iallefall shinet opp bilen litt da, selv om det var påkost som svei litt. Bilen er det ikke noe mere å si på nå, nå er den jo omtrnet mer strøken utvendig enn da den var ny. (Y) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hva er forskjellen på lakkeringsarbeid og arbeid? :S Vet du hvor mye sånn ca. det hadde kommet på uten skaden? Irriterende at slikt skjer.. lakkeringsarbeid er pussing og lakkering.... mens arbeid er da f.eks sveising av antenne hull, fjærning av tåkelys på bakfanger, demontering/montering osv... 2-3000 billigere uten skaden ville jeg tro Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Du fikk iallefall shinet opp bilen litt da, selv om det var påkost som svei litt. Bilen er det ikke noe mere å si på nå, nå er den jo omtrnet mer strøken utvendig enn da den var ny. (Y) joda, påkostet svei, eller er jo en påkost jeg har planlagt lenge... bil er hobby og en hobby koster penger ;) enkelt og greit... men sånn ellers så er det dønn strøken nå... finner liksom ikke noe å sette fingern på ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 i dag fikk jeg montert siste rest på bilen... noen deksler i bakluka, fiksa brudd i en ledning til bremselyset i bakluka osv... har oxo slite med at abs lampa har lyst etter at bilen kom ifra lakkering samt at det ikke har lyst i knappen til varmerutene bak, samt fungert... dette fant jeg fort ut ved å sjekke sikringsboksen... 2 sikringer, på akkurat abs og varmen til ruta bak var tatt bort... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er ikke det litt snodig da? Når får vi se bilder? Jeg vil se bilder!! Ser sinnsykt fin ut! Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er ikke det litt snodig da?Når får vi se bilder? Jeg vil se bilder!! Ser sinnsykt fin ut! jo, syntes selv det var litt snodig ;) til mandag til det photosession med proff fotograf så det vil komme endel bilder da... ellers så ligger det mange på http://gallery.azzido.no/Min-98-Honda-Integra-Type-R Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehe... Mye fint der ja. Gleder meg til å se bildene. Kjenner du fotografen eller? Siden han gidder å jobbe på 1.mai? Hvor skal prosjektet videre nå da? Gleder meg til å følge med på det. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg