Gå til innhold

Tråden om min 98' Integra Type R (ny og bedre tråd)

Azzido

Anbefalte innlegg

Drittkjedelig det her Ståle.....men for å komme med "pekefingeren" så har du hatt flaks inntil nå :) Husker da jeg mista, så sa jeg at det er fort gjort. Og det stemmer, som du nå smertelig har fått bekrefta. E18 er skummel å kjøre fort på. Det vrimler av UP der, spes nå om dagen. Men se fremover, husker selv det var kjipt som faen å ikke kunne kjøre på treff! Sitte på var ikke det helt store, men hold ut....Du kan få sitte på med meg hvis du vil ifm treff osv ;) Men det blir jo ikke det samme....

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som erik sa.. var igrunn på tide.. hehehe :P har hatt mye flaks før... måtte nesten skje når man kjører sånn ganske ofte vettu.. :P men er bare et år da ståle.. hehe er mye sunn trim i sykkel vettu :D deg og christian får ta bussen isammen da vettu.. hehehe

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som erik sa.. var igrunn på tide.. hehehe :P har hatt mye flaks før... måtte nesten skje når man kjører sånn ganske ofte vettu.. :P men er bare et år da ståle.. hehe er mye sunn trim i sykkel vettu :D deg og christian får ta bussen isammen da vettu.. hehehe

ja er nok flere som mener det, men skal ikke nekte heller.. har levd farlig lenge nå... hatt gullhår i ræva for å si det mildt ;)

sånn ellers så blir nok jeg og gspott (christian) buss buddys nå ja ;)

jeg er ikke avhengig av lappen i jobb, men nesten for å¨komme meg til jobb siden det går maks 2 busser på den plassen jeg bor daglig... så sykkelen blir bra å ha... kommer til å få den kroppen i sommer da ;) det er jo positivt da... hehe...

hva som skjer med bilen er usikkert... se ann hvor lenge jeg mister først

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Ståle, jævlig uflaks. Det kan nok skje 99% av oss alle.

Jeg skal ikke fleipe med noe, for jeg vet selv hvor kjedelig det egentlig føles.

Men vi krysser fingra og håper på 6mnd.

Kunne fått 12mnd jeg, men fikk 6. så det finnes noen okey jurister også.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men noe positivt her... var jo på japsetreffet å kjørte i går oxo, her har dere noen bilder ;)

alle bildene finner dere her http://gallery.azzido.no/Japsetreff-v%E5ler-2006

kommet fram på plassen og bytter over til slicks

Japse_128.sized.jpg

i fullt driv på bane

Japse_536.sized.jpg

resultat av dårlig gods i hjulmuttere... brant seg fast etter ekstremt varme bremser

Japse_620.sized.jpg

ca en time etter at jeg og ¨raven^ / thor epsen mista lappen så er vi i rimelig form igjen. han andre på bilde er Ilduce / bjørn ifra larvik som mista lappen av samme sivil bil i en 2 felt i larvik etter litt gassing med en s14a for en drøy måned siden.

3_glade_typer_uten_lappen_3.sized.jpg

dagens reportasje på tb.no

kamerater_mistet_lappen.sized.jpg

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tar det såpass bra iallfall. Så dere var 2 og ja.

Rip lappen =)

tar det pent, kanskje dette som måtte til for å roe meg ned... alltid hatt tung høyrefot... flaks jeg ikke har mista den før...

vi var 2 stk ja...

her er begge bilene samla på gatebil våler for 1 uke siden...

v_ler_l_rdag_st_le_140.sized.jpg

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider