ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hør med han da ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hør med han da ;) http://www.hallsjostyling.com Fronten koster 3800SEK (4200SEK med frakt), (3599nok med frakt) Og de der R tåkelysa 695SEK (595 NOK.) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 vet du hva han måtte modifisere samt hva det kostet og lakere? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hei sveis! Den var ikke helt ferdig moddet fra fabrikk... den stakk fortsatt for langt bak bak hjulbuene, men det var bare å kappe Se bildene på hjemmesiden min http://www.mikael.skei.org Eller se noen av bildene her: 3300,- NOK for frontspoiler 694,- NOKfor tåkelys Betalte 800 NOK for lakkering her i Norge 25,- tur/retur for buss til sverige =) hihi... Hentet den i Sverige http://home.no/bildeavdeling2/nyere_bilder/prosjekt_front_vinter06/Bilde258.jpg Spoileren gikk for lang bak.. så jeg måtte kappe av litt.. her er det bilde av gavelen eller hva jeg skal kalle det... fester alt med glassfiber. Etter ytterligere en prøvemontering la jeg merke til at jeg hadde kappet 3cm for mye på ene siden, da var det bare å kappe opp igjen med vinkelsliperen og forlenge den. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Men det ser ut som om hallsjostyling har laget en for 740 nå, hmm... bare send en epost og spør, eller ring http://www.hallsjostyling.com/ny_sida/estore/catalog/product_info.php?cPath=23&products_id=186 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 her er hele pakka. 8000 sec. mye tror du lakering kommer på? og hvordan gikk du fram på å lakere den refleks plata du har bak? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Nå har jeg overhalt forgasser, skiftet pakninger, etc... skiftet litt foringer i forstillinger, og tektylbehandlet forstilling. Se hva jeg glemte, faen.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 kjipt med den fjæra da :P OT. lite aktivitet på det cammet fra siden din :P Ot2. pene kløfter på siden din :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 her er hele pakka. 8000 sec. mye tror du lakering kommer på? og hvordan gikk du fram på å lakere den refleks plata du har bak? Ser nok ut som samme fronten ja... Hmm, aner ikke hva lakkering kan bli. Jeg bare pusset den ned og lakkerte med sprayboks (svart blank) og klarspray... og fylte igjen sprekker med glassfiber Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 kjipt med den fjæra da :P OT. lite aktivitet på det cammet fra siden din :P Ot2. pene kløfter på siden din :P Måtte av med forgasseren 3 ganger!!! (?) jævla biltema pakninga jeg hadde nederst lekte bensin som faen.. Hehe:p jeg er ikke i trondheim nå, er hjemme i surnadal så da er det lite aktivitet der;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hehe. kjipt da. men hvor mye lavere ble bilen når du flyttet fjærskåla? og er det noe motor under planleggning? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hehe. kjipt da. men hvor mye lavere ble bilen når du flyttet fjærskåla?og er det noe motor under planleggning? Har ikke sjekket enda.. skal ha nye lesjøfors fjærer på.. får håpe det blir lavt nok, men skåla ble senket c. 2-3cm da.. Motor ja... jeg er bare en stakkars student:( har ikke cash eller tid til sånt. Men har veeeldigt lyst på noe.. Men da stakk jeg på jobb, hejdå!:) vaktsjef Mikael, hoho Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ok. kos deg på jobb. du får legge ut bilde da vettu ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Driver ikke og tar bilder når jeg er på jobb;) Legg gjerne en hilsen i gjestebok, det blir jeg glad på:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fin:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg