Gå til innhold

B230FT 16v hvor mange hk tåler dette?

Ranger emnet

Volvo245TIC

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHA!! Veldig morsomt! Spydighetene dine kan du stappe opp der sola ikke skinner!

Måtte riktignok varme opp gummien, og dekka var litt slitte ja, men det er fakta!

En kammerat spinner på ca 8-900 r/m på "nye" 235/45/17 er nok ikke di råeste dekka dem.. men slepper lett..:)... sikkert ganske hard dekkblanding..

han har vel 531topp mener jeg

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten! :D hva var det jeg sa? hehe

åsen gir er dette i da? jeg har m47, utvekslingen i klokka er jeg litt usikkre på, men er vel rimelig standard..og 800rpm i første tror jeg jeg har ca 10km/t, i andre er det vel rundt 20..da går dekka rimelig treigt rundt, å fortell meghvilke dekk som glepper da!? når en bremser kan man jo ha masse gamp og en utrolig moment kurve, men sålenge dekka bare såvidt går rundt skal det jo mye til at de glipper? hadde du ventil på bremsene da isåfall?

jeg og turbojonas(245 med r-sport AT) gjor et lite forsøk poå dette her om kvelden, og det endte opp med enten at bilen hoppa fremover eller at den døde, med det er jo med vanlig 398 topp da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åsen gir er dette i da? jeg har m47, utvekslingen i klokka er jeg litt usikkre på, men er vel rimelig standard..og 800rpm i første tror jeg jeg har ca 10km/t, i andre er det vel rundt 20..da går dekka rimelig treigt rundt, å fortell meghvilke dekk som glepper da!? når en bremser kan man jo ha masse gamp og en utrolig moment kurve, men sålenge dekka bare såvidt går rundt skal det jo mye til at de glipper? hadde du ventil på bremsene da isåfall?

jeg og turbojonas(245 med r-sport AT) gjor et lite forsøk poå dette her om kvelden, og det endte opp med enten at bilen hoppa fremover eller at den døde, med det er jo med vanlig 398 topp da..;)

Tror det var første gir, blir for lite futt på andre...

Trikset er å finne et sted med ganske fin asfalt, begynn å spinne fort og så slakker du av på gassen helt til den nesten dør.. Da hadde jeg 800RPM :D Men det gikk jo ikke alltid da...

1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8

1996 Toyota Hiace 2,4

2003 Peugeot 307SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye HK skal du ha? Åssen mods på motoren?

Vet ikke helt hvor mye HK jeg skal ha.. minst 300! kommer an på pris...

Har lyst på bra bånndrag. Foreløpig ingen modifiseringer av motor men det kommer nok... Lurer på sterkere råder og smidde stempler...

1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8

1996 Toyota Hiace 2,4

2003 Peugeot 307SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider