Gå til innhold

Mitt Golf II prosjekt.

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de var litt vanskelige å tilpasse.. men som jeg fikk beskjed om her etter at jeg hadde knota med ca 50 utskrifter for å finne riktig størrelse, så kan du vist bruke photoshop å bare skrive inn målene på skiva så gjør den skaleringa selv... så jeg skal gjøre det på nytt om ikke så lenge... slik at det blir perfekt... kan maile de til deg jeg vettu... :thumb

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi får da inderlig håpe 227k ;)

hvor breie er felga dine stian? jeg har 7,5x16 nå med 215/40-16 og det subber vilt med flere enn 3 i bilen.. jeg aner ikke om det pleier å værra sånn jeg da men :P

husker ikke helt.. 6,5*15 tror jeg.... bilen ligger helt nedtil men subber ikke noe mer når jeg har folk i den... er rimlig stiv..

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut noen bilder..

1001070yp2.jpg

1001077pc7.jpg

1001069cp7.jpg

fant noen bilder fra tidligere når jeg hadde 16" på golfen....

bursdagkonfirmasjon053mi3.jpg

bursdagkonfirmasjon052as7.jpg

har så utrolig lyst til å gjøre masse på bilen... men har jo rakkeren ikke økonomi til det.... ahrg... :iconsm

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, prioriteringer,da løser pengeproblema seg fort skal du se :): hehe neida, hadde det enda vært så enkelt :p

på det ene bildet der, speedometerhuset, hvor er den måleren til bensina? er den bare gjømt oppi der?

jeg er litt redd for at bilen skal subbe for mye hvis jeg senkern nå (subber uten senk med 4-5 i bilen når vi treffer bittesmå dumper bare).. på en annen side så blir vel bilen såpass stiv at hele bilen rister, istedenfor lang vandring på demperen?

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider