wanvik Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er det noen som vet om en må kjøpe hele kit'et (LC-1), eller går det greit å kjøpe bare lambdaen? Vi er flere kompiser som lurer på å kjøpe nå, alle har datasprut (Perfectpower, Electromotive, og DTA), klarer oss fint med en lambda som kan gi bra info over hele registeret til sprutet, med andre ord, af-meter og datalogging direkte fra lambdasonden er ikke nødvendig. Siter 1990 Vectra 2000 16v Turbo 1986 BMW E-30 325i ...motorer uten turbo suger... ...bokstavelig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Som oftest bruker man å ha en lambda utenfor systemet for å sjekke at alt fungerer som det skal. Hvis dere er flere så blir kostnaden svært liten på hver? Gå til plxdevices.com så ser dere noe som kan brukes til mere med samme. Jeg kjøpte R-500 og den er helt enkelt genial. Syntes det var dumt å legge mye penger i en ting som gjorde bare en ting.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Kjenner ikke til akkurat denne men en bredbåndslambdasensor trenger en kontroller for å fungere. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanvik Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Kjenner ikke til akkurat denne men en bredbåndslambdasensor trenger en kontroller for å fungere. Du er selvfølgelig inne på noe vi til dels hadde oversett der, ingen av sprutene våre klarer seg uten kontroller så vi må nok kjøpe hele kit'et ja. Realace: Med LC-1 har en flere utganger, så en klarer seg fint med den alene. Kostnadene blir noe det samme uansett, får ikke noe rabatt på de, er vel en liten forskjell i frakt, men det utgjør ikke så mye (ihvertfall ikke når vi handler mye annet også :D ) Den R-500'en så ikke så dum ut, har du noe erfaring med bankesensordelen i den? Desverre er det vel ingen av oss som får til å bruke bankesensor sammen med sprutene.. (Nå skal de som ikke er benka kjøres rett i benk etter oppstart da, så behovet er ikke SÅÅ stort liksom, men hadde vært greit med noe som varsla, og R-500 så jo ut til å være en billig løsning..) Siter 1990 Vectra 2000 16v Turbo 1986 BMW E-30 325i ...motorer uten turbo suger... ...bokstavelig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.